Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Ja, det är jättebra ^^Skrivet av Borttagen: Ska försöka skriva så fort jag vet hur jag ska göra.. om ni fortsätter skicka snape-idéer så kommer det gå mkt snabbare! Ska försöka komma på nåt mer, men annars har du ju mitt första meddelande i alla fall ^^ 8 aug, 2012 19:16 |
|
Ginny4ever
Elev |
Har kommit på en idé men den är inte super bra...
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 8 aug, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
Ooooh! Jättesuperduperjättesuperjättejättesuperdupertoppenbra!!!
8 aug, 2012 19:52 |
|
Borttagen
|
TACKTACKTACK ♥♥♥
Tack för idéerna också! Jag är fortfarande öppen för fler! ^^ 8 aug, 2012 19:53 |
|
Ginny4ever
Elev |
Säger till om jag kommer på något!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 8 aug, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny4ever: OKej, tack! ♥Säger till om jag kommer på något! 8 aug, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Du... vad man nu ska kalla dig...
Du ska erkänna att du skriver bra. Bättre än bra. Bästigare än bättre. Helt enkelt superduperfantastisktbrabättrebästawesome. Alltså så bästigt att det inte är sant. (Visst ärjag bra på långa ord 8 aug, 2012 20:26 |
|
Bombarda
Elev |
Omfg!! Lovely kapitel
Kärlek till alla! 8 aug, 2012 23:10 |
|
Tonks_xD
Elev |
UNDERBARISAUNERDERBARADU ♥
Underbart kapitel, undebar fanfiction, undebar författare...♥ Du ska bara veta att du skriver superdupermegafoxybästawesome Och medans jag har vart på Liseberg har ni fått läsa mycket tidigare än mig :'( STACKARS MIIIG D"': ![]()
8 aug, 2012 23:11 |
|
Trezzan
Elev |
AAAAAAAAAAAAAAAAH VILKET GRYMTBRABRABRA KAPITEL! :_: Skynda dig att skriva fortsättning, och gärna ur snapes perspektiv där han träffar Lily.
8 aug, 2012 23:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen