Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har fått cirkeln och eld. Borde jag läsa ?
5 jan, 2013 12:40 |
|
Balder
Elev |
Jag har läst Cirkeln och ska väl börja läsa Eld snart
5 jan, 2013 12:40 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAAAAA De är verkligen awesome! Du kommer inte ändra dig!Jag har fått cirkeln och eld. Borde jag läsa ? ![]()
5 jan, 2013 12:42 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har fått cirkeln och eld. Borde jag läsa ? Om du har fått böckerna, då är de väl ett måste? Nä men de tycker jag absolut! Jag vart väldigt förvånad över deras egentliga klass när jag först läste dem! 5 jan, 2013 14:12 |
|
Borttagen
|
AH! jag vill att ELD skall komma i pocket, orkar inte köpa en inbundet.
Någon vet hur lång tid det tog för Cirkeln att bli pocket? 5 jan, 2013 15:28 |
|
Bittersweet
Elev |
Skrivet av Borttagen: AH! jag vill att ELD skall komma i pocket, orkar inte köpa en inbundet. Någon vet hur lång tid det tog för Cirkeln att bli pocket? Senaste gången jag var på en bokhandel, så såg jag att Eld hade kommit ut i pocket.
5 jan, 2013 15:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bittersweet: Skrivet av Borttagen: AH! jag vill att ELD skall komma i pocket, orkar inte köpa en inbundet. Någon vet hur lång tid det tog för Cirkeln att bli pocket? Senaste gången jag var på en bokhandel, så såg jag att Eld hade kommit ut i pocket. Woot, på internet finns den inte ialf. Det borde den ju göra då tänker man. 5 jan, 2013 16:11 |
|
minisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har fått cirkeln och eld. Borde jag läsa ? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Läste ut båda på mindre än en vecka Då läser jag dock väldigt snabbt, jag läste ut alla HP böckerna på 7 veckor.. ._. Kram till er ^~^ 5 jan, 2013 16:15 |
|
Borttagen
|
jag tror i höst jag kan kolla oh ja håller med dig japp hösten 2013 kommer Nyckeln ut och mars/april kommer Berättelser från Engelsfors ut 5 jan, 2013 18:22 |
|
minisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag tror i höst jag kan kolla oh ja håller med dig japp hösten 2013 kommer Nyckeln ut och mars/april kommer Berättelser från Engelsfors ut Kommer den inte på våren? Kram till er ^~^ 5 jan, 2013 19:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen