The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jaa
Du kan inte komma till Luleå på höstlovet? Mugglis träff, U know 6 sep, 2012 21:53 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaa Du kan inte komma till Luleå på höstlovet? Mugglis träff, U know VILL. Måste se om jag kan.. 6 sep, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
6 sep, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
ja tyvärr,men om det blir en nästa år så kommer jag YEYYEYEYEY
7 sep, 2012 07:56 |
|
Tonks_xD
Elev |
Nä, pottermässan är på ett sånt dåligt ställe xD Den borde vara iGöteborg xD Och du får komma dit nån gång eller till Alingsås! 8D
![]()
7 sep, 2012 08:03 |
|
Borttagen
|
7 sep, 2012 08:05 |
|
Ginny00
Elev |
Tonks_xD; Fast till Göteborg ska jag nog nästa år i alla fall =)
7 sep, 2012 09:26 |
|
Tonks_xD
Elev |
7 sep, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
jag kan inte heller gå på pottermässan
7 sep, 2012 18:12 |
|
Hermia
Elev |
Jag kan inte heller gå på Pottermässan
Once a MADling, always a MADling 7 sep, 2012 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen