Mugglisträff med Potterparty 3.0
Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag lovar att enda anledningen till att det SNÖAR är för att jag ska åka tåg till Stockholm i övermorgon. Det är bara för att göra mig nervös huruvida mitt tåg kommer gå alls eller bli sjukt försenat... >.<
Så om jag inte dyker upp så beror det på att tåget kört fast någonstans på vägen... 8 mar, 2012 08:49 |
|
Danzi
Elev |
Jag tar med mig min Gryffindorkappa hihi ^^ kommer även kanske klä mig lite som en Hogwartselev, typ skjorta med en tröja över osv
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
8 mar, 2012 15:14 |
|
Somnium
Elev |
8 mar, 2012 15:41 |
|
Lordlollo
Elev |
va inte i skolan idag men jag ska banne mig pigga på mig så jag kan komma dit!
♆ 8 mar, 2012 16:52 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Lordlollo: va inte i skolan idag men jag ska banne mig pigga på mig så jag kan komma dit! Du måste!!!!!!
8 mar, 2012 16:53 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: jag ska! jag kommer till skolan vilket kommer göra att mamma låter mig åka! *smartis!*Skrivet av Lordlollo: va inte i skolan idag men jag ska banne mig pigga på mig så jag kan komma dit! Du måste!!!!!! ♆ 8 mar, 2012 16:55 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av ginny_ginny: jag ska! jag kommer till skolan vilket kommer göra att mamma låter mig åka! *smartis!* Skrivet av Lordlollo: va inte i skolan idag men jag ska banne mig pigga på mig så jag kan komma dit! Du måste!!!!!! Wooohoo!
8 mar, 2012 17:01 |
|
Li
Biträdande rektor |
(kommer snart skicka ut massutskick men skriver iaf)
Jag måste tydligen ha namn på alla som ska på Potterpartyt (riktiga namn) och det har jag inte! Om alla skulle kunna skicka sina namn till mig skulle jag bli jätteglad. Helst innan fredagkväll (imorgon alltså!) om ni inte hinner så löser vi det, men vi vill gärna ha så många som möjligt så snälla skicka in namn! without something there is no nothing 8 mar, 2012 17:02 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag har ont i huvudet och är rädd att jag kommer att bli sjuk...
8 mar, 2012 17:13 |
|
WhiteTwice
Elev |
Skulle sjukt gärna vilje gå, men jag bor i Norrland ,FML... :<
8 mar, 2012 17:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen