myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
30 jan, 2012 16:34 |
|
Lills
Elev |
30 jan, 2012 16:38 |
|
ronnyponny
Elev |
30 jan, 2012 16:55 |
|
hyperion
Elev |
30 jan, 2012 16:57 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av ronnyponny: kan man försöka bli medlem idag eller imon? Du kan försöka bli medlem både idag och imorgon ![]()
30 jan, 2012 16:58 |
|
kya
Elev |
30 jan, 2012 16:59 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Matizze: okej, men ska man inte kunna bli medlem nu?Skrivet av ronnyponny: kan man försöka bli medlem idag eller imon? Du kan försöka bli medlem både idag och imorgon
30 jan, 2012 16:59 |
|
JML
Elev |
lawl *exited* 8D
'That wand's more trouble than it's worth,' said Harry. 'And quite honestly...' 'I've had enough trouble for a lifetime.' 30 jan, 2012 17:00 |
|
Anapneo
Elev |
Nu har jag redan ätit middag så det är lungt, hehehe...
hyperion - jag med, åh fy... jag VILL KOMMA IN. Speciellt nu när jag varit uppe till halv 7 så jag bara fick sova 3 och en halv timme i lördags.. (söndags?)
30 jan, 2012 17:01 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Matizze: okej, men ska man inte kunna bli medlem nu? Skrivet av ronnyponny: kan man försöka bli medlem idag eller imon? Du kan försöka bli medlem både idag och imorgon Jo... Eller nja... Man måste kolla lite när frågorna kommer upp! ![]()
30 jan, 2012 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen