En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jättebra!!
speech! 30 jan, 2012 06:03 |
|
Borttagen
|
Jättebra!
30 jan, 2012 07:31 |
|
Alice...
Elev |
30 jan, 2012 08:04 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Längtar tills jag får veta hur gåtan blir löst
speech! 30 jan, 2012 17:51 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Nu tycker ni nog jag är dum, men jag fortsätter med gåtor. Gåtan i förra kapitlet blev lite kort, och slarvigt gjord, med lite för lite ledtrådar. Så nu har jag uppdaterat den med två nya verser.
30 jan, 2012 18:51 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Nu tycker ni nog jag är dum, men jag fortsätter med gåtor. Gåtan i förra kapitlet blev lite kort, och slarvigt gjord, med lite för lite ledtrådar. Så nu har jag uppdaterat den med två nya verser. Men jag gillar gåtor!! speech! 30 jan, 2012 22:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Luna.Lovegood: Nu tycker ni nog jag är dum, men jag fortsätter med gåtor. Gåtan i förra kapitlet blev lite kort, och slarvigt gjord, med lite för lite ledtrådar. Så nu har jag uppdaterat den med två nya verser. Men jag gillar gåtor!! Jag med! Även om jag inte lyckas lösa dem... ;D Gåtor är bra, fortsätt med gåtor! 30 jan, 2012 22:58 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Luna.Lovegood: Nu tycker ni nog jag är dum, men jag fortsätter med gåtor. Gåtan i förra kapitlet blev lite kort, och slarvigt gjord, med lite för lite ledtrådar. Så nu har jag uppdaterat den med två nya verser. Men jag gillar gåtor!! Jag med! Även om jag inte lyckas lösa dem... ;D Gåtor är bra, fortsätt med gåtor! Ja samma här xD speech! 30 jan, 2012 22:59 |
|
Victoire Weasly
Elev |
30 jan, 2012 23:46 |
|
Jessica Tonks
Elev |
31 jan, 2012 09:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen