Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En mugglisberättelse (SV)

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

1 2 3 ... 40 41 42 ... 58 59 60
Användare Inlägg
AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Jättebra!!

speech!

30 jan, 2012 06:03

Borttagen

Avatar


Jättebra!

30 jan, 2012 07:31

Alice...
Elev

Avatar


Awesome

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

30 jan, 2012 08:04

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Längtar tills jag får veta hur gåtan blir löst

speech!

30 jan, 2012 17:51

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Nu tycker ni nog jag är dum, men jag fortsätter med gåtor. Gåtan i förra kapitlet blev lite kort, och slarvigt gjord, med lite för lite ledtrådar. Så nu har jag uppdaterat den med två nya verser.

30 jan, 2012 18:51

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Nu tycker ni nog jag är dum, men jag fortsätter med gåtor. Gåtan i förra kapitlet blev lite kort, och slarvigt gjord, med lite för lite ledtrådar. Så nu har jag uppdaterat den med två nya verser.

Men jag gillar gåtor!!

speech!

30 jan, 2012 22:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Nu tycker ni nog jag är dum, men jag fortsätter med gåtor. Gåtan i förra kapitlet blev lite kort, och slarvigt gjord, med lite för lite ledtrådar. Så nu har jag uppdaterat den med två nya verser.

Men jag gillar gåtor!!


Jag med! Även om jag inte lyckas lösa dem... ;D Gåtor är bra, fortsätt med gåtor!

30 jan, 2012 22:58

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Nu tycker ni nog jag är dum, men jag fortsätter med gåtor. Gåtan i förra kapitlet blev lite kort, och slarvigt gjord, med lite för lite ledtrådar. Så nu har jag uppdaterat den med två nya verser.

Men jag gillar gåtor!!


Jag med! Även om jag inte lyckas lösa dem... ;D Gåtor är bra, fortsätt med gåtor!

Ja samma här xD

speech!

30 jan, 2012 22:59

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Får man möjligtvis vara med?

~MY TUMBLR~

30 jan, 2012 23:46

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Har sträck läst nu och älskar den här berättelsen!
Och jag bara frågar om jag får vara med?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

31 jan, 2012 09:08

1 2 3 ... 40 41 42 ... 58 59 60

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

Du får inte svara på den här tråden.