@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Solkatten Jag verkar aldrig få nog av starkid låtarna hur mycket jag en lyssnar på dem. Det ska inte vara en, det ska vara än Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, jag vet det nu Jag vet, retas bara med dig 21 apr, 2012 23:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Alltså jag undrar hur mycket vatten jag egentligen dricker på helger.. Jag har fyllt min stora intersport vattenflaska minst fem gånger idag och gör det typ varje helg, eftersom jag bara dricket vatten till godis, chips, etc. Omg.. Man dricker inte vatten till godis Jag gör det. o-o 21 apr, 2012 23:43 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag gråter snart av frustration </3 Annars kan du kasta en miniräknare på en krukväxt. Det hjälper en att få ut sin ilska. Jaha. 21 apr, 2012 23:44 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av linnvendela: Oh, låter bra.Skrivet av scarhead: Jag gråter snart av frustration </3 Annars kan du kasta en miniräknare på en krukväxt. Det hjälper en att få ut sin ilska. Måste leta upp en miniräknare först! 21 apr, 2012 23:44 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av linnvendela: Oh, låter bra.Skrivet av scarhead: Jag gråter snart av frustration </3 Annars kan du kasta en miniräknare på en krukväxt. Det hjälper en att få ut sin ilska. Måste leta upp en miniräknare först! Okej. Jaha. 21 apr, 2012 23:46 |
|
Solkatten
Elev |
Ibland är det riktigt, riktigt dåligt att bo i Sverige :'( Åh!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 apr, 2012 23:50 |
|
Borttagen
|
Omg, på måndag ska jag och några till köra ''The Crafter Games'', börjar bli nervös, haha.
21 apr, 2012 23:51 |
|
Solkatten
Elev |
Hahah. Hade aldrig trott att Jaime spelade Rita Skeeter i AVPS om jag inte läste det på Wikipedia!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 apr, 2012 23:54 |
|
Borttagen
|
JAG ÄR SÅ ARG, LEDSEN, FRUSTRERAD OCH AIÖGSGSGSGLÖKGNSKGLÖNS..
22 apr, 2012 00:05 |
|
leumas vän
Elev |
22 apr, 2012 00:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen