Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4098 4099 4100 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Solkatten
Jag verkar aldrig få nog av starkid låtarna hur mycket jag en lyssnar på dem.

Det ska inte vara en, det ska vara än
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag vet att jag är jobbig...

Ja, jag vet det nu Men alla råkar skriva fel ibland ^_^ Jag vet att det ska vara "än".

Jag vet, retas bara med dig

21 apr, 2012 23:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Alltså jag undrar hur mycket vatten jag egentligen dricker på helger.. Jag har fyllt min stora intersport vattenflaska minst fem gånger idag och gör det typ varje helg, eftersom jag bara dricket vatten till godis, chips, etc. Omg..

Man dricker inte vatten till godis

Jag gör det. o-o

21 apr, 2012 23:43

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
Jag gråter snart av frustration </3

Annars kan du kasta en miniräknare på en krukväxt. Det hjälper en att få ut sin ilska.

Jaha.

21 apr, 2012 23:44

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Skrivet av scarhead:
Jag gråter snart av frustration </3

Annars kan du kasta en miniräknare på en krukväxt. Det hjälper en att få ut sin ilska.
Oh, låter bra.
Måste leta upp en miniräknare först!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

21 apr, 2012 23:44

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av scarhead:
Jag gråter snart av frustration </3

Annars kan du kasta en miniräknare på en krukväxt. Det hjälper en att få ut sin ilska.
Oh, låter bra.
Måste leta upp en miniräknare först!

Okej.

Jaha.

21 apr, 2012 23:46

Solkatten
Elev

Avatar


Ibland är det riktigt, riktigt dåligt att bo i Sverige :'( Åh!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 apr, 2012 23:50

Borttagen

Avatar


Omg, på måndag ska jag och några till köra ''The Crafter Games'', börjar bli nervös, haha.

21 apr, 2012 23:51

Solkatten
Elev

Avatar


Hahah. Hade aldrig trott att Jaime spelade Rita Skeeter i AVPS om jag inte läste det på Wikipedia! x'D

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 apr, 2012 23:54

Borttagen

Avatar


JAG ÄR SÅ ARG, LEDSEN, FRUSTRERAD OCH AIÖGSGSGSGLÖKGNSKGLÖNS..

22 apr, 2012 00:05

leumas vän
Elev

Avatar


Jag kollade på denna serie igår. Den är awesome!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Flocal-static.forum-files.fobby.net%2Fforum_attachments%2F0022%2F8971%2Fadventuretime.png

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

22 apr, 2012 00:07

1 2 3 ... 4098 4099 4100 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.