@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag verkar aldrig få nog av Starkid-låtarna hur mycket jag en lyssnar på dem
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 apr, 2012 23:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag verkar aldrig få nog av Starkid-låtarna hur mycket jag en lyssnar på dem Du stavade fel på än, du sa en. 21 apr, 2012 23:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag verkar aldrig få nog av Starkid-låtarna hur mycket jag en lyssnar på dem Du stavade fel på än, du sa en. Fattar inte? o_O "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 apr, 2012 23:36 |
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: ''hur mycket jag en lyssnar på dem'' - på en, ska det vara än. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag verkar aldrig få nog av Starkid-låtarna hur mycket jag en lyssnar på dem Du stavade fel på än, du sa en. Fattar inte? o_O 21 apr, 2012 23:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead :Skrivet av Solkatten: ''hur mycket jag en lyssnar på dem'' - på en, ska det vara än. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag verkar aldrig få nog av Starkid-låtarna hur mycket jag en lyssnar på dem Du stavade fel på än, du sa en. Fattar inte? o_O Jaha xD My bad! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 apr, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Solkatten
Jag verkar aldrig få nog av starkid låtarna hur mycket jag en lyssnar på dem. Det ska inte vara en, det ska vara än Spoiler: Tryck här för att visa! 21 apr, 2012 23:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Solkatten Jag verkar aldrig få nog av starkid låtarna hur mycket jag en lyssnar på dem. Det ska inte vara en, det ska vara än Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, jag vet det nu "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 apr, 2012 23:40 |
|
Borttagen
|
Alltså jag undrar hur mycket vatten jag egentligen dricker på helger.. Jag har fyllt min stora intersport vattenflaska minst fem gånger idag och gör det typ varje helg, eftersom jag bara dricket vatten till godis, chips, etc. Omg..
21 apr, 2012 23:40 |
scarhead
Lärare |
21 apr, 2012 23:41 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså jag undrar hur mycket vatten jag egentligen dricker på helger.. Jag har fyllt min stora intersport vattenflaska minst fem gånger idag och gör det typ varje helg, eftersom jag bara dricket vatten till godis, chips, etc. Omg.. Man dricker inte vatten till godis "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 apr, 2012 23:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen