@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
21 apr, 2012 22:24 |
|
Borttagen
|
Varför sitter jag och kollar i One Direction tråden?
Det finns bara ett svar. Joel är uttråkad. :o 21 apr, 2012 22:25 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: ...... DIRECTIONERS, VÅRA PLANER ÄR AVSLÖJADE.Varför sitter jag och kollar i One Direction tråden? Det finns bara ett svar. Joel är uttråkad. :o 21 apr, 2012 22:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför sitter jag och kollar i One Direction tråden? Det finns bara ett svar. Joel är uttråkad. :o Eller hur. Jag gör det också ibland och jag är inget 1D fan x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 apr, 2012 22:26 |
|
si_tonks
Elev |
21 apr, 2012 22:26
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-21 kl. 22:27
|
|
scarhead
Lärare |
21 apr, 2012 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Jag gjorde nyss ett photoset som jag blev stolt över, hihihi. OMG! Såg det precis... VAD SNYGGT! Måste reblogga.... 21 apr, 2012 22:27 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 apr, 2012 22:28 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Jag gjorde nyss ett photoset som jag blev stolt över, hihihi. OMG! Såg det precis... VAD SNYGGT! Måste reblogga.... TACK OMG ♥ Solkatten: TACK! ![]()
21 apr, 2012 22:28 |
|
Twix
Elev |
Någon som vill spela Rumble med mig?
21 apr, 2012 22:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen