Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
killerturtle
Elev |
äkta semlor! vad är ens vaniljsemlor?
12 feb, 2013 17:20 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Aldrig smakat vaniljsemlor, men det låter inte så gott.
VANLIGA FASTLAGSBULLAR tycker Rymdkonungen... 12 feb, 2013 17:22 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Aldrig smakat vaniljsemlor, men det låter inte så gott. VANLIGA FASTLAGSBULLAR FORTFARANDE SEMLOR LARSSON!
12 feb, 2013 17:24 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Rymdkonungen: Aldrig smakat vaniljsemlor, men det låter inte så gott. VANLIGA FASTLAGSBULLAR FORTFARANDE SEMLOR LARSSON! Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag bor fortfarande i Finland och du också, så du BORDE säga fastlagsbullar, om du säger semlor här så får du ett bröd fyllt med ost. DU BOR I FINLAND! tycker Rymdkonungen... 12 feb, 2013 17:26 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Rymdkonungen: Aldrig smakat vaniljsemlor, men det låter inte så gott. VANLIGA FASTLAGSBULLAR FORTFARANDE SEMLOR LARSSON! Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag bor fortfarande i Finland och du också, så du BORDE säga fastlagsbullar, om du säger semlor här så får du ett bröd fyllt med ost. DU BOR I FINLAND! MEN JAG TÄNKER FLYTTA TILL SVERIGE! JAG ÄR FORTFARANDE DÖDENBRUTUSVAMPYRENNINJANLIEMANNENLORDMARVOLOVOLDEMORT, OCH DU ÄR BARA ETT BLÅBÄR, SÅ BÖRJA INTE MOPSA DIG!
12 feb, 2013 17:28 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Rymdkonungen: Aldrig smakat vaniljsemlor, men det låter inte så gott. VANLIGA FASTLAGSBULLAR FORTFARANDE SEMLOR LARSSON! Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag bor fortfarande i Finland och du också, så du BORDE säga fastlagsbullar, om du säger semlor här så får du ett bröd fyllt med ost. DU BOR I FINLAND! MEN JAG TÄNKER FLYTTA TILL SVERIGE! JAG ÄR FORTFARANDE DÖDENBRUTUSVAMPYRENNINJANLIEMANNENLORDMARVOLOVOLDEMORT, OCH DU ÄR BARA ETT BLÅBÄR, SÅ BÖRJA INTE MOPSA DIG! JAG MOPSAR SÅ MYCKET JAG VILL och skulle inte du bli här och rösta på mig i presidentvalet? va? tycker Rymdkonungen... 12 feb, 2013 17:29 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Rymdkonungen: Aldrig smakat vaniljsemlor, men det låter inte så gott. VANLIGA FASTLAGSBULLAR FORTFARANDE SEMLOR LARSSON! Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag bor fortfarande i Finland och du också, så du BORDE säga fastlagsbullar, om du säger semlor här så får du ett bröd fyllt med ost. DU BOR I FINLAND! MEN JAG TÄNKER FLYTTA TILL SVERIGE! JAG ÄR FORTFARANDE DÖDENBRUTUSVAMPYRENNINJANLIEMANNENLORDMARVOLOVOLDEMORT, OCH DU ÄR BARA ETT BLÅBÄR, SÅ BÖRJA INTE MOPSA DIG! JAG MOPSAR SÅ MYCKET JAG VILL och skulle inte du bli här och rösta på mig i presidentvalet? va? NÄÄÄÄÄÄÄ >8'DDDD
12 feb, 2013 17:31 |
|
Little J
Elev |
12 feb, 2013 18:32 |
|
moaskywalkr
Elev |
12 feb, 2013 18:35 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Vänta nu.... men alltså jag bor i Finland och här är "vanliga" antingen med mandelmassa eller hallonsylt tycker Rymdkonungen... 12 feb, 2013 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen