Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
26 aug, 2018 15:11 |
|
Tillan Sato
Elev |
I oktober flyttar du hem igen efter flera år utomlands.
Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag längtar efter dig. Du är den bästa vän jag kunnat få! Vi kan prata om allt, precis allt. Jag känner dig och du känner mig, det är så skönt att nån vet hur jag mår och hur mitt liv är utan att behöva fråga, och att det är samma sak för mig, jag vet och känner dig. En gång i tiden hatade jag dig, du var min största fiende, men idag är du min allra bästa vän. Det är intressant hur livet kan förändras. The Force will be with you, always!
26 aug, 2018 19:23 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Jag drömde om dig inatt. Det är så svårt att förstå att du är borta.
26 aug, 2018 21:58 |
|
Tillan Sato
Elev |
Det är underbart att ha pratat med dig, du gjorde gårdagen fantastisk och snart är du hemma igen.
Du är den jag litar mest på och du skulle aldrig, aldrig använda dina bekymmer som ursäkt för att bete dig som skit, som en del andra kanske skulle göra. Du är bäst! ♥ Och snart ses vi! Räknar dagar tills du kommer. The Force will be with you, always!
27 aug, 2018 09:34 |
|
Ailes
Elev |
27 aug, 2018 12:43 |
|
SuperSpiderFish
Elev |
SLUTA.
Sluta stirra på mig på detdär sättet som gör mig så obekväm. Sluta viska om mig. Sluta ifrågasätta saker som jag gör. Som idag när jag inte ville sitta vid ditt bord. Sluta säga emot mig varje gång jag öpnnar min mun på lektionerna. Sluta använda dina härskartekniker. Du får mig att må så jävla dåligt och du fattar inte ens att du beter dig som en idiot. Jag är rädd för dig. Jag hatar dig. Sluta kalla min brorsa för bög. som att det skulle vara något dåligt. det sårar. Sluta vara en idiot och kasta bollar på S på idrotten bara för att du inte tycker om honom. Du är inte den enda personen på denna jord. Tänk. Du har förstört mig.
27 aug, 2018 17:32 |
|
Arivle
Elev |
Vi stirrade på varandra i 20 sekunder idag. Du började stirra på mig som om du hade valt mig att stirra på. För övrigt var det helt fantastiskt att stirra på just dig. Vore skitkul att lära känna dig för du verkar väldigt snäll...
28 aug, 2018 21:14 |
|
Ross
Elev |
Men va fan... Sluta tro att hela världen och alla människor cirkulerar runt dig. Liksom visst jag fattar att du hatar dig själv men om du ser dig omkring så finns det människor som älskar dig och som steg för steg börjar hata sig själva mer när du skriver till dem att allt hemskt i ditt liv är deras fel
Förlåt om det jag skrev var oläsligt, jag var lite trött *gäsp* 3 sep, 2018 18:12 |
|
Scorperion
Elev |
5 sep, 2018 07:50 |
|
Tillan Sato
Elev |
Jag är så jäkla trött på dig.
Du är den största besserwisser jag någon stött på. Du tror att du vet allt, att du kan allt men egentligen kan du inte ett skit! Och du har hoppat på mig, kallat mig för saker m.m. Det jag såg förra veckan var verkligen droppen och det visade bara hur korkad du är. Och framförallt hur fel du har och har gjort. Vandra runt i din fantasivärld där jag (med flera andra) är monster. Jag har dragit mig ur detta och vill inte prata med dig. Och att inte ha med dig att göra mer är något av det bästa jag gjort! The Force will be with you, always!
5 sep, 2018 09:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen