One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Stand up alltsåååå.
Jag dör. Jag älskar den och vill dansa. Varför är jag nyopererad så att jag inte kan? Dx 4 maj, 2012 22:01 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Remembrall: hejsan svejsan!! jag e en tjej på 16 jordsnurr jag undrar om det är ok att gifta sig mentallt med 5 kilar på 18 vintrar, 19 höstar, 19 vintrar, 19 sommrar och 21 vintrar, som inte vet om min exisstens?? fatta tangentbårdet och börga skriv svar!! //hemlis Samma här, men jag är dessvärre 12. F**k.
4 maj, 2012 22:10 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Remembrall: hejsan svejsan!! jag e en tjej på 16 jordsnurr jag undrar om det är ok att gifta sig mentallt med 5 kilar på 18 vintrar, 19 höstar, 19 vintrar, 19 sommrar och 21 vintrar, som inte vet om min exisstens?? fatta tangentbårdet och börga skriv svar!! //hemlis DET HÄR ALLTSÅ! Är dock bara 13, snart 14 4 maj, 2012 22:11 |
|
Remembrall
Elev |
why cant we just move to london, make som lovepotion to the boyz when we meet them at the street and woop they fall in luv with us
its a win/win right?!?!
4 maj, 2012 22:17 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Remembrall: hejsan svejsan!! jag e en tjej på 16 jordsnurr jag undrar om det är ok att gifta sig mentallt med 5 kilar på 18 vintrar, 19 höstar, 19 vintrar, 19 sommrar och 21 vintrar, som inte vet om min exisstens?? fatta tangentbårdet och börga skriv svar!! //hemlis Jooo det är okej, är det okej om man fyller 18 i år också? Jaa varför kan jag inte bara gifta mig med en av dem... 4 maj, 2012 22:20 |
|
Remembrall
Elev |
Skrivet av Maharajah: Skrivet av Remembrall: hejsan svejsan!! jag e en tjej på 16 jordsnurr jag undrar om det är ok att gifta sig mentallt med 5 kilar på 18 vintrar, 19 höstar, 19 vintrar, 19 sommrar och 21 vintrar, som inte vet om min exisstens?? fatta tangentbårdet och börga skriv svar!! //hemlis Jooo det är okej, är det okej om man fyller 18 i år också? Jaa varför kan jag inte bara gifta mig med en av dem... lets eat ice cream, comfort eachother and cry because we weren't born in the opposite sex so that the boys would fall for us SOB
4 maj, 2012 22:38 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Remembrall: why cant we just move to london, make som lovepotion to the boyz when we meet them at the street and woop they fall in luv with us its a win/win right?!?! frågade min lärare vad biljett heter på franska, hon sa "vill du till doncaster, gå runt på gatorna och hoppas att du träffar nån söt kille i ett band, för att han sedan tänker 'hon är min drömtjej' när han ser dig?" typ nåt sånt ![]()
4 maj, 2012 22:39 |
|
Remembrall
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Remembrall: why cant we just move to london, make som lovepotion to the boyz when we meet them at the street and woop they fall in luv with us its a win/win right?!?! frågade min lärare vad biljett heter på franska, hon sa "vill du till doncaster, gå runt på gatorna och hoppas att du träffar nån söt kille i ett band, för att han sedan tänker 'hon är min drömtjej' när han ser dig?" typ nåt sånt that awkward moment when that thought is in every girls little brain in the whole wide world
4 maj, 2012 22:43 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Jag: har Amazing på hjärnan fast jag INTE ALLS tycker om den, tvingar mig själv att göra om texten till they're amazing...
En i min klass: lyssnar på One thing när vi lusar, och skriker: alla upp med händerna. Ashögt för att det är Zayn som sjunger, hon är lixom... Mest för Zayn...
4 maj, 2012 22:47 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Remembrall: Skrivet av Maharajah: Skrivet av Remembrall: hejsan svejsan!! jag e en tjej på 16 jordsnurr jag undrar om det är ok att gifta sig mentallt med 5 kilar på 18 vintrar, 19 höstar, 19 vintrar, 19 sommrar och 21 vintrar, som inte vet om min exisstens?? fatta tangentbårdet och börga skriv svar!! //hemlis Jooo det är okej, är det okej om man fyller 18 i år också? Jaa varför kan jag inte bara gifta mig med en av dem... lets eat ice cream, comfort eachother and cry because we weren't born in the opposite sex so that the boys would fall for us SOB Du är ett geni, ja, det gör vi. Eat eat, trösta trösta. ♥ 5 maj, 2012 00:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen