Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
melle-hjrta
Elev |
äkta semlor
har inte fått någon semla idag 12 feb, 2013 15:17 |
|
Borttagen
|
hmm... Vanilj semlor låter så otroligt gott...
Men eftersom jag aldrig har smakat veniljsemlor så får det bli dom gamla semlorna. 12 feb, 2013 15:29 |
|
Ginny00
Elev |
Alla som inte gillar semlor because of mandelmassa borde verkligen testa vaniljsemlor
12 feb, 2013 15:38 |
|
Borttagen
|
Äkta semlor!
Älskar mandelmassa 12 feb, 2013 15:41 |
|
Genny1
Elev |
12 feb, 2013 16:08 |
|
Borttagen
|
Äkta semlor♥
12 feb, 2013 16:09 |
|
ginnyw123
Elev |
12 feb, 2013 16:14 |
|
Borttagen
|
Åh gosh, älskaaaaaaaar båda :o
Kanske äkta semlor... eller nej, vaniljsemlor eller... åh nej kan inte välja D: Men eftersom att jag, en större del av min barndom, har hatat mandelmassa, så vaniljsemlor MEN nu gillar jag mandelmassa, så det var lite svårt hah xD 12 feb, 2013 16:37 |
|
Borttagen
|
Äkta semlor!
12 feb, 2013 16:49 |
|
LittleButterfly
Elev |
12 feb, 2013 17:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen