Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
12 feb, 2013 08:24 |
|
MizzNina
Elev |
Älskar visserligen vanilj, har dock aldrig smakat vaniljsemlor och vissa saker ska bara vara som de är. Så Vanliga Semlor.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 feb, 2013 08:27 |
|
Sirius_Musta
Elev |
12 feb, 2013 08:48 |
|
Conflate
Elev |
12 feb, 2013 09:41 |
|
themarauder
Lärare |
Jag gillar faktiskt semlor alls! Men mandelmassa låter riktigt äckligt alltså =)
=) - just like themarauder 12 feb, 2013 10:38 |
|
Irah
Elev |
12 feb, 2013 10:50 |
|
Borttagen
|
Äkta semlor! Mandelmassa är bland det godaste som finns ♥
12 feb, 2013 12:40 |
|
Ally Regins
Elev |
12 feb, 2013 13:17 |
|
Borttagen
|
Äkta semlor!!
12 feb, 2013 15:08 |
|
Ginny00
Elev |
Vaniljsemlor. Har precis lärt mig äta vanliga, och föredrar fortfarande vanilj..
12 feb, 2013 15:12 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen