Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det sägs att dill99 ska imorgon;
1. med sin bror till tandläkaren. 2. med sin mamma och fläta håret (utlänska flätor) 3. Åka och plocka jordgubbar med sina kusiner! 4. Kanske åka och bada efter det! Jag längtar jätte mycket tills imorgon och desutom var jag på gröna lund hela dagen idag så jag är lite trött men ändå önskar jag luna99 en skön sommardag imorgon!!!! ♥ 9 jul, 2012 21:57 |
|
EmahS
Elev |
9 jul, 2012 22:08 |
|
Anapneo
Elev |
Det går rykten om att Anapneo var otrogen med hennes stora kärlek (stolen) med en väldigt fin Norsk nu när hon var på fotbollscup, stolen vägrar nu tala med Anapneo ännu mindre vara inom en 10-meters radie ifrån henne och hon försöker desperat leta reda på andra ställen att sitta på.
9 jul, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det sägs att dill99 ska imorgon; 1. med sin bror till tandläkaren. 2. med sin mamma och fläta håret (utlänska flätor) 3. Åka och plocka jordgubbar med sina kusiner! 4. Kanske åka och bada efter det! Jag längtar jätte mycket tills imorgon och desutom var jag på gröna lund hela dagen idag så jag är lite trött men ändå önskar jag luna99 en skön sommardag imorgon!!!! ♥ Tack!! Kanske ska till Västerås imorrn!! Ha det så trevligt och ät upp alla jordgubbar så att de andra inte får 9 jul, 2012 22:20 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
FÖRLÅT ATT JAG TJATAR PPL
MEN VET NI JAG SKA TRÄFFA MRS.TONKS GSDJHSDJSADJS I RIKTIGA LIVET IRL DEN 16E JULI♥ speech! 9 jul, 2012 23:16 |
|
Optic
Elev |
9 jul, 2012 23:46 |
|
scarhead
Lärare |
9 jul, 2012 23:48 |
|
Knizzlare
Elev |
10 jul, 2012 06:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det sägs att dill99 ska imorgon; 1. med sin bror till tandläkaren. 2. med sin mamma och fläta håret (utlänska flätor) 3. Åka och plocka jordgubbar med sina kusiner! 4. Kanske åka och bada efter det! Jag längtar jätte mycket tills imorgon och desutom var jag på gröna lund hela dagen idag så jag är lite trött men ändå önskar jag luna99 en skön sommardag imorgon!!!! ♥ Tack!! Kanske ska till Västerås imorrn!! Ha det så trevligt och ät upp alla jordgubbar så att de andra inte får H Ha det så bra i Västerås då så ska jag äta alla jordgubbar som går! 10 jul, 2012 07:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det sägs att dill99 ska imorgon; 1. med sin bror till tandläkaren. 2. med sin mamma och fläta håret (utlänska flätor) 3. Åka och plocka jordgubbar med sina kusiner! 4. Kanske åka och bada efter det! Jag längtar jätte mycket tills imorgon och desutom var jag på gröna lund hela dagen idag så jag är lite trött men ändå önskar jag luna99 en skön sommardag imorgon!!!! ♥ Tack!! Kanske ska till Västerås imorrn!! Ha det så trevligt och ät upp alla jordgubbar så att de andra inte får H Ha det så bra i Västerås då så ska jag äta alla jordgubbar som går! Yaay!! 10 jul, 2012 09:45 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen