Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] One Direction

Forum > Off Topic > One Direction

1 2 3 ... 406 407 408 ... 1330 1331 1332
Användare Inlägg
Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Josefin_Weasley: Jag minns inte riktigt :O
Jag tror den kom på relaterade videor på sidan (eh, visst heter det så? ) när jag lyssnade på något
Okej Vad tyckte du om honom då?

(känner mig som en jobbig mamma som bara ska ställa frågor. Hoppas du förstår att jag bara tycker det hela är intressant)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

3 maj, 2012 22:51

Borttagen

Avatar


Josefin_Weasley haha, inte tycker jag att du låter som det XD
Jag tyckte han var ganska bra. Men det hindrade mig inte från att droga den varje gång jag var inne på youtube

4 maj, 2012 04:09

Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 8 kl. 21:25
Antal ändringar: 1

Weasley<3
Elev

Avatar


Min kompis tycker att jag borde spela upp What makes you beautiful på piano för min musiklärare för att kanske få bättre betyg...

Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3

4 maj, 2012 07:45

Maharajah
Elev

Avatar


Heeey har ni sett att de kommer att sjunga WMYB i nästa avsnitt av Glee?

4 maj, 2012 18:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Maharajah:
Heeey har ni sett att de kommer att sjunga WMYB i nästa avsnitt av Glee?

WMYB?
Vad är det?

4 maj, 2012 18:46

Maharajah
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Maharajah:
Heeey har ni sett att de kommer att sjunga WMYB i nästa avsnitt av Glee?

WMYB?
Vad är det?


What Makes You Beautiful

4 maj, 2012 18:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Maharajah:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Maharajah:
Heeey har ni sett att de kommer att sjunga WMYB i nästa avsnitt av Glee?

WMYB?
Vad är det?


What Makes You Beautiful

Jahaaaaaaaaa!
Varför tänkte jag inte på den?

4 maj, 2012 18:48

si_tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Maharajah:
Heeey har ni sett att de kommer att sjunga WMYB i nästa avsnitt av Glee?


DE HAR GJORT VÄRSTA DANS-LÅTEN AV DET!

Det är inte bättre än originalet men jag dansar runt som en idiot när jag hör den x)


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

4 maj, 2012 18:52

Maharajah
Elev

Avatar


Skrivet av si_tonks:
Skrivet av Maharajah:
Heeey har ni sett att de kommer att sjunga WMYB i nästa avsnitt av Glee?


DE HAR GJORT VÄRSTA DANS-LÅTEN AV DET!

Det är inte bättre än originalet men jag dansar runt som en idiot när jag hör den x)



Jooo jag vet, tycker inte heller att den är bättre en originalet men ja det är fortfarande roligt att de har gjort den!

Blev dock väääldigt besviken på stycket, ni vet stycket i låten. Dvs delen då Harry sjunger till den där tjejen (i videon står han 3 cm ifrån henne och spottar på henne typ) - aja den delen iaf.

Den var en helt annat grej än originalet, kände jag då. Alltså inte alls lika bra. Harry gör den så mycket bättre, och man inser verkligen vad svår den låten måste vara att sjunga!


Känner att min grammatik blir mycket sämre när jag blir ivrig/exalterad över något när jag skriver. Ni får leva med det

4 maj, 2012 18:56

scarhead
Lärare

Avatar


Harrys stora solo är faktiskt ganska svår att sjunga, när jag sjöng den på talangfestivalen i min skola fick jag knappt någon luft omg

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

4 maj, 2012 18:59

1 2 3 ... 406 407 408 ... 1330 1331 1332

Forum > Off Topic > One Direction

Du får inte svara på den här tråden.