Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
THA
speech! 20 maj, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
#ReplaceFilmTitlesWithBacon
20 maj, 2012 19:08 |
|
Sovsvampen
Elev |
20 maj, 2012 19:09 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
20 maj, 2012 20:35 |
|
expelliarmus
Elev |
20 maj, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Kapitel 13
Saralie Jag skyndade mig på tåget, efter att ha kramat mamma och pappa adjö. Det var bara några minuter kvar tills tåget skulle avgå, och nästan alla kupéer var fulla. Jag drog envist min tunga koffert längs mittgången, och slutligen kom jag fram till en kupé där det bara satt en ensam tjej. Jag tryckte upp dörren med axeln och drog in kofferten. "Hej, jag heter Saralie Parker. Kan jag sitta här? Det är fullt överallt." Sa jag och log glatt mot tjejen. Jag svepte min midjelånga, rödblonda fläta åt sidan och såg på henne. Tjejen såg helt handfallen ut och munnen var lätt öppen. Hon var lite kort, med kortklippt, mörkblont hår, och fina, mörkblå ögon. Att skaffa nya vänner har aldrig varit nåt problem för mig. Mamma säger att jag har en dragande personlighet. Jag tror mer på att jag helt enkelt träffar mycket trevliga människor. Med ett brett leende kommer man långt. oJ aLlTsÅ... En del av min ff. xD 20 maj, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
20 maj, 2012 20:46 |
|
Fang
Elev |
20 maj, 2012 20:49 |
|
Dracossister
Elev |
20 maj, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
Anthon Berg
20 maj, 2012 21:38 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen