Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
28 dec, 2012 21:08 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Ginny00: "I bring him a glass of warm milk every night, in hope that we will have a little lady chat." "Warm milk? Really?" "It's delicious." Kurt. ♥ Jag blir så glad av att läsa alla quotes du skriver ^^ Ååååh "I've never think i made that much of a fool out of me, and that's really saying something, cause i've performed at theme parks." 28 dec, 2012 21:24 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Savi: Skrivet av Ginny00: "I bring him a glass of warm milk every night, in hope that we will have a little lady chat." "Warm milk? Really?" "It's delicious." Kurt. ♥ Jag blir så glad av att läsa alla quotes du skriver ^^ Ååååh "I've never think i made that much of a fool out of me, and that's really saying something, cause i've performed at theme parks." Vem är det som säger det?
28 dec, 2012 21:25 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Savi: Skrivet av Ginny00: "I bring him a glass of warm milk every night, in hope that we will have a little lady chat." "Warm milk? Really?" "It's delicious." Kurt. ♥ Jag blir så glad av att läsa alla quotes du skriver ^^ Ååååh "I've never think i made that much of a fool out of me, and that's really saying something, cause i've performed at theme parks." Vem är det som säger det? Blaine xD 28 dec, 2012 21:25 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Ginny00: "I bring him a glass of warm milk every night, in hope that we will have a little lady chat." "Warm milk? Really?" "It's delicious." Kurt. ♥ Åh Kurt ♥ Haha xD
28 dec, 2012 21:58 |
|
ailiiin
Elev |
Bara jag som verkligt hoppas på CrissColfer för de är totally perfekta? :'
Och jag blev sååå glad när jag såg att Ryan blivit pappa, lycka ♥ 29 dec, 2012 01:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ailiiin: Jag vill ha CrissColfer adaadfafaaxxxBara jag som verkligt hoppas på CrissColfer för de är totally perfekta? :' Och jag blev sååå glad när jag såg att Ryan blivit pappa, lycka ♥ 29 dec, 2012 10:47 |
|
Savi
Elev |
29 dec, 2012 11:12 |
|
MissLollo
Elev |
29 dec, 2012 12:28 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av MissLollo: Lite ja... Fast vet fler som gör. Monchele kommer alltid vara före Finchel i mina feelings... Oh god...Är det konstigt att jag gillar Monchele och inte Finchel?? :3
29 dec, 2012 13:51 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen