Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fettisdagen!
11 feb, 2013 17:45 |
|
Borttagen
|
Fettisdagen. Hatar att sitta själv på alla hjärtans! Plus att jag älskar semlor.
11 feb, 2013 18:00 |
|
Borttagen
|
Fettisdagen! Fast jag gillar inte semlor, hehe.
11 feb, 2013 18:01 |
|
Ginny00
Elev |
Oh... Fettisdagen tar jag nog ändå
11 feb, 2013 18:02 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Vi har ju inte direkt någon "fettisdag" i Finland vad jag vet Vändagen Ja, de ju sant, vi har ju ba nån da när man säger "jaha, nu blir det bullar (som vi kallar dem, inte semlor) me sylt och grädde" Ingen annan kanske förstår men Rymdkonungen gör det åtminstone. Så ja säger Alla hjärtans dag
11 feb, 2013 18:05 |
|
Dream
Elev |
Fettisdagen. BECAUSE SEMLOR ♥ och kärlek ska spridas varje dag året runt, så jag behöver ingen uppkallad dag.
11 feb, 2013 18:07 |
|
moaskywalkr
Elev |
alla hjärtans dag
även om det kan vara segt att sitta ensam på alla ♥-dag så gillar jag konceptet med en dag tillägnad kärleken+älskar allt godiset (geléhjärtan, chokladhjärtan, vaniljhjärtan) samtidigt som jag inte alls gillar semlor så fettisdagen har liksom ingen poäng för mig =/ 11 feb, 2013 18:34 |
|
Borttagen
|
Fettisdagen bcs of... SEMLOR duh! 8D
11 feb, 2013 18:53 |
|
reckless
Elev |
Alla hjärtans dag
CharmBlood26477 @ Pottermore 12 feb, 2013 03:19 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag firar inte Alla hjärtans dag särskilt mycket alls, eftersom det på nåt vis känns lite fjantigt ... Kanske skulle fira den mer om jag hade en pojkvän. ^^ Hur som helst älskar jag semlor (riktiga semlor!!) så det får bli Fettisdagen!
Resultat i frågan "Alla hjärtans dag eller Fettisdagen?": 18-11 till Fettisdagen! Obs! Ny fråga i första inlägget! 12 feb, 2013 08:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen