Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] One Direction

Forum > Off Topic > One Direction

1 2 3 ... 405 406 407 ... 1330 1331 1332
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hur ska jag klara mig utan denna tråd och/eller tumblr i fem dagar?

Vad nu?
Ska du resa någon stans eller?
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Borttagen:
Hur ska jag klara mig utan denna tråd och/eller tumblr i fem dagar?

WAT NO WAT?!

Jag ska till Berlin med min tyskaklass imorgon o_O
Måste stiga upp kl. 05.00, planet lyfter kl 08.00, kommer hem på tisdag, planet landar kl. 21.00 O.O

OCHJAGKANINTEANVÄNDAINTERNET D:

Berlin?
Blir inte det roligt?

3 maj, 2012 20:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hur ska jag klara mig utan denna tråd och/eller tumblr i fem dagar?

Vad nu?
Ska du resa någon stans eller?
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Borttagen:
Hur ska jag klara mig utan denna tråd och/eller tumblr i fem dagar?

WAT NO WAT?!

Jag ska till Berlin med min tyskaklass imorgon o_O
Måste stiga upp kl. 05.00, planet lyfter kl 08.00, kommer hem på tisdag, planet landar kl. 21.00 O.O

OCHJAGKANINTEANVÄNDAINTERNET D:

Berlin?
Blir inte det roligt?

Joodå, jag har tre av mina bästa kompisar med ^^ Men så har man tv av de värsta lärarna och fyra störande personer som också kommer... (vi är 16 elever)
Kul ska det bli iaf!
Men jag kommer inte att kunna se en enda sak om 1D :C

3 maj, 2012 21:00

MonsterCookie
Elev

Avatar


Elihhn: MEN HERREGUUU!
Shit, lovar att uppdatera dig när du kmr tillbaka! O_O

wolfstar deserved better.

3 maj, 2012 21:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hur ska jag klara mig utan denna tråd och/eller tumblr i fem dagar?

Vad nu?
Ska du resa någon stans eller?
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Borttagen:
Hur ska jag klara mig utan denna tråd och/eller tumblr i fem dagar?

WAT NO WAT?!

Jag ska till Berlin med min tyskaklass imorgon o_O
Måste stiga upp kl. 05.00, planet lyfter kl 08.00, kommer hem på tisdag, planet landar kl. 21.00 O.O

OCHJAGKANINTEANVÄNDAINTERNET D:

Berlin?
Blir inte det roligt?

Joodå, jag har tre av mina bästa kompisar med ^^ Men så har man tv av de värsta lärarna och fyra störande personer som också kommer... (vi är 16 elever)
Kul ska det bli iaf!
Men jag kommer inte att kunna se en enda sak om 1D :C

Okeij!
Men sånt harmar!

3 maj, 2012 21:01

scarhead
Lärare

Avatar


Händer alltid något i directioner-världen
alltid

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

3 maj, 2012 21:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Elihhn: MEN HERREGUUU!
Shit, lovar att uppdatera dig när du kmr tillbaka! O_O

I will love you forever if you do that! ♥

3 maj, 2012 21:08

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Tack alla som berättade när de blev Dircetioners, kul att veta

Elihhn Jag älskar Louis cover av Look After You ♥ Bara undrar, hur hittade du den innan du visste ngt om 1D?


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

3 maj, 2012 21:16

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MonsterCookie:
Elihhn: MEN HERREGUUU!
Shit, lovar att uppdatera dig när du kmr tillbaka! O_O

I will love you forever if you do that! ♥

eheheh ♥

wolfstar deserved better.

3 maj, 2012 21:24

IamAK
Elev

Avatar


att vara borta i 5 dagar är ändå ganska okej. i sommar kommer jag vara borta i en månad utan internet... kommer missa typ 10355789 grejer! jag kommer iförsig kunna gå till ett internet café ibland men om jag inte sitter vid datorn nästan hela tiden så missar jag ändå en hel del. oh god.

3 maj, 2012 21:37

Borttagen

Avatar


Josefin_Weasley: Jag minns inte riktigt :O
Jag tror den kom på relaterade videor på sidan (eh, visst heter det så? ) när jag lyssnade på något

3 maj, 2012 21:46

1 2 3 ... 405 406 407 ... 1330 1331 1332

Forum > Off Topic > One Direction

Du får inte svara på den här tråden.