One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hur ska jag klara mig utan denna tråd och/eller tumblr i fem dagar? Vad nu? Ska du resa någon stans eller? Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Hur ska jag klara mig utan denna tråd och/eller tumblr i fem dagar? WAT NO WAT?! Jag ska till Berlin med min tyskaklass imorgon o_O Måste stiga upp kl. 05.00, planet lyfter kl 08.00, kommer hem på tisdag, planet landar kl. 21.00 O.O OCHJAGKANINTEANVÄNDAINTERNET D: Berlin? Blir inte det roligt? 3 maj, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hur ska jag klara mig utan denna tråd och/eller tumblr i fem dagar? Vad nu? Ska du resa någon stans eller? Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Hur ska jag klara mig utan denna tråd och/eller tumblr i fem dagar? WAT NO WAT?! Jag ska till Berlin med min tyskaklass imorgon o_O Måste stiga upp kl. 05.00, planet lyfter kl 08.00, kommer hem på tisdag, planet landar kl. 21.00 O.O OCHJAGKANINTEANVÄNDAINTERNET D: Berlin? Blir inte det roligt? Joodå, jag har tre av mina bästa kompisar med ^^ Men så har man tv av de värsta lärarna och fyra störande personer som också kommer... (vi är 16 elever) Kul ska det bli iaf! Men jag kommer inte att kunna se en enda sak om 1D :C 3 maj, 2012 21:00 |
|
MonsterCookie
Elev |
Elihhn: MEN HERREGUUU!
Shit, lovar att uppdatera dig när du kmr tillbaka! O_O wolfstar deserved better. 3 maj, 2012 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hur ska jag klara mig utan denna tråd och/eller tumblr i fem dagar? Vad nu? Ska du resa någon stans eller? Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Hur ska jag klara mig utan denna tråd och/eller tumblr i fem dagar? WAT NO WAT?! Jag ska till Berlin med min tyskaklass imorgon o_O Måste stiga upp kl. 05.00, planet lyfter kl 08.00, kommer hem på tisdag, planet landar kl. 21.00 O.O OCHJAGKANINTEANVÄNDAINTERNET D: Berlin? Blir inte det roligt? Joodå, jag har tre av mina bästa kompisar med ^^ Men så har man tv av de värsta lärarna och fyra störande personer som också kommer... (vi är 16 elever) Kul ska det bli iaf! Men jag kommer inte att kunna se en enda sak om 1D :C Okeij! Men sånt harmar! 3 maj, 2012 21:01 |
|
scarhead
Lärare |
3 maj, 2012 21:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Elihhn: MEN HERREGUUU! Shit, lovar att uppdatera dig när du kmr tillbaka! O_O I will love you forever if you do that! ♥ 3 maj, 2012 21:08 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Tack alla som berättade när de blev Dircetioners, kul att veta
Elihhn Jag älskar Louis cover av Look After You ♥ Bara undrar, hur hittade du den innan du visste ngt om 1D?
3 maj, 2012 21:16 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Elihhn: MEN HERREGUUU! Shit, lovar att uppdatera dig när du kmr tillbaka! O_O I will love you forever if you do that! ♥ eheheh ♥ wolfstar deserved better. 3 maj, 2012 21:24 |
|
IamAK
Elev |
att vara borta i 5 dagar är ändå ganska okej. i sommar kommer jag vara borta i en månad utan internet... kommer missa typ 10355789 grejer! jag kommer iförsig kunna gå till ett internet café ibland men om jag inte sitter vid datorn nästan hela tiden så missar jag ändå en hel del. oh god.
3 maj, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Josefin_Weasley: Jag minns inte riktigt :O
Jag tror den kom på relaterade videor på sidan (eh, visst heter det så? 3 maj, 2012 21:46 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen