Rollspel [Privat Hupp & J_J]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel [Privat Hupp & J_J]
|
Borttagen
|
simon varnöjd och tänkte lite grann, han burkade voöja vara uppe i famnem i några minuter på morronen
17 feb, 2015 11:23
|
|
Borttagen
|
"simon jag måste gå nu." sa han
8 mar, 2015 21:54
|
|
Borttagen
|
Simon sucker tyst och kollade på sin papa "måste?"mumalde han nu.
Sara var uppe och byt om "kan ta hoonm"sa o nu
8 mar, 2015 21:55
|
|
Borttagen
|
"Bra." mumlade han.
(förlåt att jag inte skrivit)
8 mar, 2015 21:57
|
|
Borttagen
|
(det gör inget  )
Sara log till och tog sin son tyst och han krmaade sin mama "ska du iväg på jobb?"Frågade hon lugnt
8 mar, 2015 21:57
|
|
Borttagen
|
(tack :3 )
Han tittade på Sara."måste somsagt gå."
8 mar, 2015 21:58
|
|
Borttagen
|
(u welcome men du ska sova inne irmogon igen vid 17)
Sara kolade på hnom "jag vet men när e du hemma?"frågade hon nu
8 mar, 2015 21:59
|
|
Borttagen
|
(nej jag tänker inte sova XD)
"vet inte." sa han och gick
8 mar, 2015 22:00
|
|
Borttagen
|
(jag ska xd)
Sara suckar och kollade tyst efter hnom och tog tyst fruokost till sig och Simon
8 mar, 2015 22:01
|
|
Borttagen
|
(okej  )
Han suckade lite och skyndade till jobbet
8 mar, 2015 22:03
|
Du får inte svara på den här tråden.