Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag tror nästan att jag ska gå med Darren, Chris och Cory till närmsta kopiator så att ingen blir upprörd. Någon som hänger på? NO! Varför? Why? Por que? Inte fan kan man kopiera dom? Jag vill ha äkta vara. Eller alltså... fine, ni kan få kopiorna ^^ HAHA!!
28 dec, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
OK men bara om jag får Orginal-Chris!
28 dec, 2012 17:21 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: OK men bara om jag får Orginal-Chris! Men vi delar ju på Chris... Vi är som de tre musketörerna... Fast alltså.. om ni nu ska bli par så får väl jag vara tredje hjulet... men fortfarande typ bestie...
28 dec, 2012 17:30 |
|
Ginny00
Elev |
Fine. Jag är inte bra på catfights. Jag blir bara trött, tar allt jättepersonligt och gör meningslösa försök till att säga bra saker vilket går helt åt skogen.
Sluta tagga och citera mig är ni snälla. 28 dec, 2012 17:32 |
|
Luna Chang
Elev |
Asså ja.
Jagv har jättebra koll... Men kan någon söt liten sak berätta för mig vilket avsnitt dom är på på TV11? Hej 28 dec, 2012 18:31 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av JosefinFini: Vad bra att du hittat en annan! MissLollo: Har testat den, och det bara laddar väldigt mycket :c Men tack ändå ^^ Har fått tips på en annan sida som verkar funka, så det löser sig nog c: cucirca.com typ c: Än så länge funkar det för mig ^^ Man kan välja bland flera videos som tips c: Första avsnittet jag såg hade typ text på ryska eller nåt xD Men jag upptäckte att det fanns fler videos att välja mellan, så jag bytte c: ![]()
28 dec, 2012 20:13 |
|
Ginny00
Elev |
Jag kollar på Sue Sylvester Shuffle ♥
"I'm torn." "Well, i'm not." "I'm Brittany." liksom bara åh underbara människa ♥ 28 dec, 2012 20:18 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag kollar på Sue Sylvester Shuffle ♥ "I'm torn." "Well, i'm not." "I'm Brittany." liksom bara åh underbara människa ♥ "... or English songs sung bilengual" "Oooh, I'm bilengual!"
28 dec, 2012 20:24 |
|
Ginny00
Elev |
"I bring him a glass of warm milk every night, in hope that we will have a little lady chat."
"Warm milk? Really?" "It's delicious." Kurt. ♥ 28 dec, 2012 20:30 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Ginny00: "I bring him a glass of warm milk every night, in hope that we will have a little lady chat." "Warm milk? Really?" "It's delicious." Kurt. ♥ Jag blir så glad av att läsa alla quotes du skriver ^^ Ååååh
28 dec, 2012 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen