Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens "antingen-eller" :P

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

1 2 3 ... 404 405 406 ... 805 806 807
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Gillar inte semlor, så det får bli alla häjrtans dag. Inte för att jag egentligen bryr mig om den dagen, men iår har jag bestämt att jag ska se på någon sorlig kärleks film och tycka synt om mig själv.

11 feb, 2013 13:07

Borttagen

Avatar


Kram rutor. (Vi brukar ha de på golvet under alla hjärtans dag i skolan. Lärarna tvingar en att kramas ._. )

11 feb, 2013 13:20

BlondaHermione
Elev

Avatar


Alla hjärtans dag. Den är mysigare och jag blev ihop med min älskade på alla hjärtans dag ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mmcund.jpg

11 feb, 2013 14:02

Conflate
Elev

Avatar


FETTISDAGEN FTW
alla hjärtans dag påminner mig bara om hur forever alone jag är hahah

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

11 feb, 2013 15:52

Rymdkonungen
Elev

Avatar


Vi har ju inte direkt någon "fettisdag" i Finland vad jag vet Vi kallar det typ bara fastlagstisdag eller nåt sånt Men jag säger vändagen, vi har som tradition med min ena kompis att ge presenter till varann 8D Alltid kul med paket ju! XD
Vändagen

tycker Rymdkonungen...

11 feb, 2013 15:55

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag vet inte vad som är värst? En dag som firar en månads svält (bara det att majoriteten i Sverige inte svälter utan bara äter gott! ...eller ja, många satsar ju på nyårslöftet och det brukar väl spricka i samma veva som semlan visas sig) eller att man skall känna ett halvt tvång att göra något speciellt för någon när/kär en specifik dag?


Jag vill nästan säga Alla hjärtans dag ändå. Det är ett fint budskap att värna om den/de man gillar. Åtminstone gentemot en fettisdag när man skall äta semlan som vi sett i butik redan 1,5månad tidigare. (Jag har haft 4 fettisdagar hittills trololol 8D)

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 feb, 2013 16:00

Borttagen

Avatar


Fettisdagen!
Jag gillar semlor supermycket, så det får bli den. När det gäller mig vinner Fettisdagen överlägset!!!!

11 feb, 2013 16:08

Borttagen

Avatar


Hm det får nog bli fettisdagen!

11 feb, 2013 16:50

Little J
Elev

Avatar


Vet inte... Båda

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Ff847a499e6a32584633759b96da7b900%2Ftumblr_n0qreqt2H31rr4fbbo3_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn2.teen.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F08%2Fdylan-obrien-birthday-august-26-2013-gifs-collins-rph.gif

11 feb, 2013 17:28

Borttagen

Avatar


Fettisdagen because i'm forever alone ^^

11 feb, 2013 17:29

1 2 3 ... 404 405 406 ... 805 806 807

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

Du får inte svara på den här tråden.