Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gillar inte semlor, så det får bli alla häjrtans dag. Inte för att jag egentligen bryr mig om den dagen, men iår har jag bestämt att jag ska se på någon sorlig kärleks film och tycka synt om mig själv.
11 feb, 2013 13:07 |
|
Borttagen
|
Kram rutor. (Vi brukar ha de på golvet under alla hjärtans dag i skolan. Lärarna tvingar en att kramas ._. )
11 feb, 2013 13:20 |
|
BlondaHermione
Elev |
11 feb, 2013 14:02 |
|
Conflate
Elev |
11 feb, 2013 15:52 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Vi har ju inte direkt någon "fettisdag" i Finland vad jag vet
Vändagen tycker Rymdkonungen... 11 feb, 2013 15:55 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag vet inte vad som är värst? En dag som firar en månads svält (bara det att majoriteten i Sverige inte svälter utan bara äter gott! ...eller ja, många satsar ju på nyårslöftet och det brukar väl spricka i samma veva som semlan visas sig) eller att man skall känna ett halvt tvång att göra något speciellt för någon när/kär en specifik dag?
Jag vill nästan säga Alla hjärtans dag ändå. Det är ett fint budskap att värna om den/de man gillar. Åtminstone gentemot en fettisdag när man skall äta semlan som vi sett i butik redan 1,5månad tidigare. (Jag har haft 4 fettisdagar hittills trololol 8D) ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 feb, 2013 16:00 |
|
Borttagen
|
Fettisdagen!
Jag gillar semlor supermycket, så det får bli den. När det gäller mig vinner Fettisdagen överlägset!!!! 11 feb, 2013 16:08 |
|
Borttagen
|
Hm det får nog bli fettisdagen!
11 feb, 2013 16:50 |
|
Little J
Elev |
11 feb, 2013 17:28 |
|
Borttagen
|
Fettisdagen because i'm forever alone ^^
11 feb, 2013 17:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen