Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
26 jun, 2018 16:33 |
|
Frivolt
Elev |
Y
Om du nån gång skulle börja prata med mig och tycka att vi ska bli vänner igen (eller "vänner" ) så har jag ett krav - att jag får ha kontakt med J igen! Annars får det fan va! C I give up! Kommer inte vilja prata med dig igen. Du fick flera chanser - nu får du inga fler. S VÄX UPP! ML Saknar dig! 27 jun, 2018 15:50 |
|
MerlinsBeard
Elev |
27 jun, 2018 21:21 |
|
Tillan Sato
Elev |
Jag är inte den du försöker få tag i så lämna mig ifred någon gång!
The Force will be with you, always!
28 jun, 2018 11:35 |
|
Ithrenniel
Elev |
28 jun, 2018 12:39 |
|
Lazarus
Prefekt |
28 jun, 2018 19:35 |
|
Scorperion
Elev |
29 jun, 2018 13:11 |
|
GreenNightmare
Elev |
M
Skulle vara trevligt att höra att du älskar mig då och då. C Stå upp för dig själv, följ inte strömmen. O Du är ta mig fan ett rövhål men jag älskar dig ändå. F Utan dig skulle jag inte vandra på denna jord.
29 jun, 2018 16:06 |
|
Frivolt
Elev |
M L
7 år i år! 7 år sen du försvann från denna värld. 7 år sen du valde att försvinna för gott. Vi var så nära vänner när vi var små, vi bodde grannar och lekte så ofta med varandra. Bara springa över, ringa på och fråga om den andre ville ses och hitta på något. Det var en underbar tid och jag älskade att umgås med dig. Men sen hände något och vi gick åt varsitt håll. Jag visste att du mådde dåligt, men inte så dåligt. Jag såg dig hos din mamma en gång runt kanske 8 år sen, och det var sista gången jag såg dig. Jag önskar jag hade gått fram och pratat med dig, men jag gjorde det inte. Jag ångrar det så mycket idag. Vi må inte ha haft kontakt på länge men jag saknar dig iallafall. När jag är hos mina föräldrar så blir jag alltid påmind av dig när jag ser huset du bodde i. Nu bor inte din mamma kvar, utan nu bor en annan familj där. Det gjorde ont varje gång jag såg henne, då jag knappt kunde föreställa mig vilken smärta hon gick igenom. Nu har hon flyttat, någon annan är där. Jag känner dem inte men huset står kvar. Och det kommer alltid att påminna mig om dig. Har tänkt besöka din grav flera gånger, men det har aldrig blivit av. Nån gång ska jag göra det. Jag tror jag vet vars den finns, så kanske kan jag hitta den. Jag saknar dig så mycket, och jag önskar jag kunde säga till dig hur mycket du betydde för mig. Men det är försent nu. Jag hoppas verkligen att du vilar i frid nu. Att du inte är full med smärta och mörker, utan frisk och full med lycka och ljus. Att du njuter och mår bra, vars du än är. ♥ ♥ ♥ 1 jul, 2018 15:00 |
|
Fleur_Helmina
Elev |
Du sjönk ganska mycket faktiskt. För ett tag sedan trodde jag kanske, kanske att det kunde bli vi. Men nu är jag inte ens säker på om jag vill det längre. Jag gillar bara ditt riktiga jag och det blir mer och mer sällan jag får se det. Så kanske är det slut nu. Vi ska gå på olika skolor och vi kommer bara träffas kanske 2 gånger i veckan max. Det är lite sorgligt men ändå inte för att du sjönk så mycket. Jag trodde inte du var som dom andra. Jag trodde du var annorlunda. Jag trodde du tyckte att jag var annorlunda. Och på sätt och vis tror jag fortfarande på oss. Men det är väldigt liten chans att det blir vi. Och jag vet verkligen inte om jag ska vara ledsen.
———————————————————————————————- Jag undrar om du är den jag letar efter. Kanske. Bara vi kan träffas och lära känna varandra bättre. Jag tror på oss. Tack för att du tände ett nytt litet hopp i mig. ♥ __________________________________________________ Förlåt. Jag är förvirrad. Jag vet. __________________________________________________ Kan det sluta va stelt mellan oss snälla. Jag vill att vi ska vara iaf kompisar. Vi behöver inte vara bästa vänner liksom, det är inte det jag kräver, men kompisar. Är du fortfarande arg? För jag är nämligen lite rädd för att prata med dig ifall du skulle komma ihåg det. Du har fått fel intryck av mg ok? Jag tror inte du vet hur jag är. __________________________________________________ Jag gillar inte när ni bråkar ok? Jag tycker även det är lite respektlöst mot mig. Och hon är allmänt respektlös. Och hon har ju inte direkt uppfostrat dig bättre. Du är bortskämd ok det är bara att inse. Jag vet inte om det är ni som har blivit bättre eller om det bara är jag som har vant mig. Men ändå älskar jag er typ. Eller iaf dig. __________________________________________________ Asså...jag tycker ni behöver börja respektera mig lite mer. Inte sitta och betrakta mig hela tiden. Jag tycker det är obehagligt. Jag behöver kärlek. Mer än vad ni ger mig. Och mer respekt än vad ni ger mig också. Men ändå älskar jag er. Himla mycket. ♥ __________________________________________________ Förlåt att jag skriver så himla mycket haha men kul om du orkade läsa hela äter tortillas i bare o lyssnar på mina hjärnhalvor som bråkar, hurså? 3 jul, 2018 00:42 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen