Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: istället för chris!? No freakin way! :OSkrivet av Savi: Oh come on du kan ta Darren. Skrivet av Borttagen: nu har du fått nåt om bakfoten! Chris is My bestie and cory is My man! Hmm... Måste komma på ett sätt att bli av med Lea... Skrivet av Savi: HE Is MINE Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: tahah JA!Skrivet av Borttagen: GOSH jag grät i morse cuz my dröm wasn't true do i even wanna know? Några Glee-casts kom till vår skola och jag och Chris blev värsta brooooohhseenn. Och ÅHHHHh ♥♥♥ YO! Hands off! Chris är min bästis! Och man kan bara ha EN! :O
28 dec, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
jag tycker glee är bra, men ´jag gilllar inte Rachel alls
28 dec, 2012 16:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Okej, jag tar Darren som pojkvän, du tar Cory och så delar vi på Chris som vän Skrivet av Borttagen: istället för chris!? No freakin way! :O Skrivet av Savi: Oh come on du kan ta Darren. Skrivet av Borttagen: nu har du fått nåt om bakfoten! Chris is My bestie and cory is My man! Hmm... Måste komma på ett sätt att bli av med Lea... Skrivet av Savi: HE Is MINE Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: tahah JA!Skrivet av Borttagen: GOSH jag grät i morse cuz my dröm wasn't true do i even wanna know? Några Glee-casts kom till vår skola och jag och Chris blev värsta brooooohhseenn. Och ÅHHHHh ♥♥♥ YO! Hands off! Chris är min bästis! Och man kan bara ha EN! :O 28 dec, 2012 17:06 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Okej, jag tar Darren som pojkvän, du tar Cory och så delar vi på Chris som vän Skrivet av Borttagen: istället för chris!? No freakin way! :O Skrivet av Savi: Oh come on du kan ta Darren. Skrivet av Borttagen: nu har du fått nåt om bakfoten! Chris is My bestie and cory is My man! Hmm... Måste komma på ett sätt att bli av med Lea... Skrivet av Savi: HE Is MINE Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: tahah JA!Skrivet av Borttagen: GOSH jag grät i morse cuz my dröm wasn't true do i even wanna know? Några Glee-casts kom till vår skola och jag och Chris blev värsta brooooohhseenn. Och ÅHHHHh ♥♥♥ YO! Hands off! Chris är min bästis! Och man kan bara ha EN! :O VAD HÖR JAG HÄR DÅ DARREN IS MINE 28 dec, 2012 17:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: NO WAY.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Okej, jag tar Darren som pojkvän, du tar Cory och så delar vi på Chris som vän Skrivet av Borttagen: istället för chris!? No freakin way! :O Skrivet av Savi: Oh come on du kan ta Darren. Skrivet av Borttagen: nu har du fått nåt om bakfoten! Chris is My bestie and cory is My man! Hmm... Måste komma på ett sätt att bli av med Lea... Skrivet av Savi: HE Is MINE Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: tahah JA!Skrivet av Borttagen: GOSH jag grät i morse cuz my dröm wasn't true do i even wanna know? Några Glee-casts kom till vår skola och jag och Chris blev värsta brooooohhseenn. Och ÅHHHHh ♥♥♥ YO! Hands off! Chris är min bästis! Och man kan bara ha EN! :O VAD HÖR JAG HÄR DÅ DARREN IS MINE Okay jag tar Chris (although he's gay) och så kan du ta Darren och Savi Cory så få alla bli kompisar med alla. 28 dec, 2012 17:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: ni måste ha missuppfattat det där. MIN Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Okej, jag tar Darren som pojkvän, du tar Cory och så delar vi på Chris som vän Skrivet av Borttagen: istället för chris!? No freakin way! :O Skrivet av Savi: Oh come on du kan ta Darren. Skrivet av Borttagen: nu har du fått nåt om bakfoten! Chris is My bestie and cory is My man! Hmm... Måste komma på ett sätt att bli av med Lea... Skrivet av Savi: HE Is MINE Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: tahah JA!Skrivet av Borttagen: GOSH jag grät i morse cuz my dröm wasn't true do i even wanna know? Några Glee-casts kom till vår skola och jag och Chris blev värsta brooooohhseenn. Och ÅHHHHh ♥♥♥ YO! Hands off! Chris är min bästis! Och man kan bara ha EN! :O VAD HÖR JAG HÄR DÅ DARREN IS MINE 28 dec, 2012 17:13 |
|
Borttagen
|
OkEJOKEJ jag tar Chris, ni får dela på resten c:
28 dec, 2012 17:14 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: DEAL! Chris kan vara speciell och kunna ha två besties... Ah, jag tar och klonar Cory så att jag får honom men Monchele fortfarande existerar ^^Skrivet av Savi: Okej, jag tar Darren som pojkvän, du tar Cory och så delar vi på Chris som vän Skrivet av Borttagen: istället för chris!? No freakin way! :O Skrivet av Savi: Oh come on du kan ta Darren. Skrivet av Borttagen: nu har du fått nåt om bakfoten! Chris is My bestie and cory is My man! Hmm... Måste komma på ett sätt att bli av med Lea... Skrivet av Savi: HE Is MINE Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: tahah JA!Skrivet av Borttagen: GOSH jag grät i morse cuz my dröm wasn't true do i even wanna know? Några Glee-casts kom till vår skola och jag och Chris blev värsta brooooohhseenn. Och ÅHHHHh ♥♥♥ YO! Hands off! Chris är min bästis! Och man kan bara ha EN! :O Ginny00 och sanna1324567 - Darren får ni fajtas om själva. Men Cory är MIN och den enda som jag delar honom med är Lea för Monchele är Monchele och Chris kan bara ha två besties så... that's it. Darren får bli min secret buddy, alltså vet ni inget om vår relation.
28 dec, 2012 17:16 |
|
Ginny00
Elev |
Jag tror nästan att jag ska gå med Darren, Chris och Cory till närmsta kopiator så att ingen blir upprörd. Någon som hänger på?
28 dec, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
Savi - Låter bra 8D
28 dec, 2012 17:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen