Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Semlor Vs Kärlek.
Lätt. Semlor all the way! Fettisdagen. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 feb, 2013 08:21 |
|
EmahS
Elev |
11 feb, 2013 08:46 |
|
themarauder
Lärare |
11 feb, 2013 09:11 |
|
Genny1
Elev |
11 feb, 2013 09:20 |
|
Borttagen
|
Alla Hjärtans Dag!
Jag har aldrig haft koll på när Fettisdagen är, vet bara att man äter semlor någon gång i februari xD Dessutom är Alla Hjärtans Dag en riktigt mysig dag när man har någon. Har man inte det så är det en riktigt bra dag att vara anti på 11 feb, 2013 09:37 |
|
mican00
Elev |
Har aldrig firat fettisdagen direkt så det är en helt vanlig dag för mig typ, men jag har inte direkt firat Alla hjärtans dag heller.
Men jag väljer Alla hjärtans dag för när man var yngre pysslade man ju till den dagen och jag har gett och fått någon grej åtminstone, så det har varit lite mer firande på den dagen. ![]()
11 feb, 2013 09:51 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Älskar semlor och har ätit några redan! Men kan faktiskt inte välja. Alla ♥ans dag är en väldigt fin grej tkr jag. Jag väljer inte idag.
11 feb, 2013 10:03
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-11 kl. 10:09
|
|
Borttagen
|
Fettisdagen : )
Inte lika uppstyltat och kommersiellt. 11 feb, 2013 10:08 |
|
IamAK
Elev |
fettisdagen ftw.
11 feb, 2013 11:14 |
|
J-star Black
Elev |
11 feb, 2013 11:42 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen