Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disenchanted
Elev |
10 feb, 2013 16:32 |
|
Lily Brown
Elev |
10 feb, 2013 19:32 |
|
melle-hjrta
Elev |
Rom
10 feb, 2013 21:48 |
|
Genny1
Elev |
10 feb, 2013 22:10 |
|
soratanaka
Elev |
Paris om man vill undvika maffian. Rom om man vill undvika avgaserna. ; )
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 feb, 2013 22:14 |
|
Borttagen
|
paris tror jag, gillar frankrike
10 feb, 2013 22:17 |
|
Smutsen
Elev |
Paris. Har en hemlig förälskelse med Frankrike.
10 feb, 2013 22:23 |
|
themarauder
Lärare |
Jag vet faktiskt inte!
Jag var väldigt besviken sist jag var i Paris, men jag kanske var för ung för att uppskatta det. Och Rom var inte fantastiskt heller! =) - just like themarauder 10 feb, 2013 22:37 |
|
moaskywalkr
Elev |
11 feb, 2013 00:10 |
|
Ladusvalan
Elev |
Egentligen tror jag att jag föredrar att åka till mindre städer, eftersom de inte är lika stressiga och "storstadsaktiga", men eftersom jag ändå är frankofil och i alla fall tyckte att det var trevligt i Paris (i Rom har jag inte varit) så får det ändå bli Paris! J'aime bien la France, et surtout la langue! ♥ ^^
Resultat i frågan "Rom eller Paris?": 12-10 till Paris! Obs! Ny fråga i första inlägget! 11 feb, 2013 08:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen