Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det senaste mugglis-skvallret!

Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!

1 2 3 ... 402 403 404 ... 538 539 540
Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


Ginny00: Ofc, och om man vill ha stillastående nivå - EMELESEL B)

9 jul, 2012 11:42

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Ginny00: Ofc, och om man vill ha stillastående nivå - EMELESEL B)

Den nivån använder man när man ska lära sig stå på skidorna.

9 jul, 2012 11:44

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av EMELESEL:
Ginny00: Ofc, och om man vill ha stillastående nivå - EMELESEL B)

Den nivån använder man när man ska lära sig stå på skidorna.

MEN DET KAN JAG INTE O_O

9 jul, 2012 11:45

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av EMELESEL:
Ginny00: Ofc, och om man vill ha stillastående nivå - EMELESEL B)

Den nivån använder man när man ska lära sig stå på skidorna.

MEN DET KAN JAG INTE O_O

Du ska ju bara sitta i båten

9 jul, 2012 11:46

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av EMELESEL:
Ginny00: Ofc, och om man vill ha stillastående nivå - EMELESEL B)

Den nivån använder man när man ska lära sig stå på skidorna.

MEN DET KAN JAG INTE O_O

Du ska ju bara sitta i båten

Det kan bli problem det också..

9 jul, 2012 11:48

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av EMELESEL:
Ginny00: Ofc, och om man vill ha stillastående nivå - EMELESEL B)

Den nivån använder man när man ska lära sig stå på skidorna.

MEN DET KAN JAG INTE O_O

Du ska ju bara sitta i båten

Det kan bli problem det också..

Aha. Ta det lugnt. Vi kan hjälpa till.

9 jul, 2012 11:49

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av EMELESEL:
Ginny00: Ofc, och om man vill ha stillastående nivå - EMELESEL B)

Den nivån använder man när man ska lära sig stå på skidorna.

MEN DET KAN JAG INTE O_O

Du ska ju bara sitta i båten

Det kan bli problem det också..

Aha. Ta det lugnt. Vi kan hjälpa till.

Från skidorna menar du? ohohoho...

9 jul, 2012 11:49

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av EMELESEL:
Ginny00: Ofc, och om man vill ha stillastående nivå - EMELESEL B)

Den nivån använder man när man ska lära sig stå på skidorna.

MEN DET KAN JAG INTE O_O

Du ska ju bara sitta i båten

Det kan bli problem det också..

Aha. Ta det lugnt. Vi kan hjälpa till.

Från skidorna menar du? ohohoho...

Vi kan alltid försöka xD

9 jul, 2012 11:52

EMELESEL
Elev

Avatar


Jaa, ni får väl försöka, hohoho lycka till c:

Men nu känner jag att vi spammar ner den här tråden lite.

9 jul, 2012 11:53

scarhead
Lärare

Avatar


Fegisar? Vi är gryffindors, vin är inte fega, vi har bara ett bra sinne och insåg att slagsmålet gick över styr.
Men bollen var faktiskt röd med en blixt, jag trodde den var min!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

9 jul, 2012 12:13

1 2 3 ... 402 403 404 ... 538 539 540

Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!

Du får inte svara på den här tråden.