Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
9 jul, 2012 11:42 |
|
Ginny00
Elev |
Den nivån använder man när man ska lära sig stå på skidorna. 9 jul, 2012 11:44 |
|
EMELESEL
Elev |
MEN DET KAN JAG INTE O_O 9 jul, 2012 11:45 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EMELESEL: MEN DET KAN JAG INTE O_O Du ska ju bara sitta i båten 9 jul, 2012 11:46 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av EMELESEL: MEN DET KAN JAG INTE O_O Du ska ju bara sitta i båten Det kan bli problem det också.. 9 jul, 2012 11:48 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Ginny00: Skrivet av EMELESEL: MEN DET KAN JAG INTE O_O Du ska ju bara sitta i båten Det kan bli problem det också.. Aha. Ta det lugnt. Vi kan hjälpa till. 9 jul, 2012 11:49 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Ginny00: Skrivet av EMELESEL: MEN DET KAN JAG INTE O_O Du ska ju bara sitta i båten Det kan bli problem det också.. Aha. Ta det lugnt. Vi kan hjälpa till. Från skidorna menar du? ohohoho... 9 jul, 2012 11:49 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Ginny00: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Ginny00: Skrivet av EMELESEL: MEN DET KAN JAG INTE O_O Du ska ju bara sitta i båten Det kan bli problem det också.. Aha. Ta det lugnt. Vi kan hjälpa till. Från skidorna menar du? ohohoho... Vi kan alltid försöka xD 9 jul, 2012 11:52 |
|
EMELESEL
Elev |
Jaa, ni får väl försöka, hohoho lycka till c:
Men nu känner jag att vi spammar ner den här tråden lite. 9 jul, 2012 11:53 |
|
scarhead
Lärare |
Fegisar? Vi är gryffindors, vin är inte fega, vi har bara ett bra sinne och insåg att slagsmålet gick över styr.
Men bollen var faktiskt röd med en blixt, jag trodde den var min!! 9 jul, 2012 12:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen