@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Absolut, alla får komma!!! När, var, hur? 19 apr, 2012 15:06 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Lika awesome som 18 februari Jag längtar till den 29 april! Då är det superfödelsedag! Miyuki, Fang, avifors! 19 apr, 2012 15:07 |
|
Borttagen
|
19 apr, 2012 15:08 |
|
LunaLovegood1
Elev |
19 apr, 2012 15:17 |
|
smartbabe
Elev |
19 apr, 2012 15:18 |
|
Borttagen
|
Jag firar att jag snart har 400 tummar med att ge tummar
19 apr, 2012 15:20 |
|
Borttagen
|
Idag i skolan frågade en kille i åttan vad jag heter.
Jag: Varför undrar du det? Sen minns jag inte vad han svarade. Han lite senare: Jag tittar i skolkatalogen då. Jag: Gör det då. *uttråkad ton* Han: Äh, jag kallar dig för Felicia. Jag dog, jag heter ju Felicia. Sen skulle han gissa mitt efternamn. Han: Börjar det på H? (HAN VET ATT JAG KOMMER HETA HUTCHERSON I FRAMTIDEN, OMG) Jag: Nä, det börjar på A. Han: A******? Jag dog för det var rätt det också. __ omg, no. hans efternamn börjar på H. .____. 19 apr, 2012 15:20 |
|
Borttagen
|
Josh Hutcherson ♥
19 apr, 2012 15:21 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Jag har tråkigt.
Jag har ont i halsen. Jag har ont i huvudet. Jag är städallergisk. Jag måste städa. Jag måste packa. Jag måste äta mellis. Jag vill titta på film. Jag vill att Internet ska funka. Jag vill ha godis. Jag vill uggla med någon.
19 apr, 2012 15:22 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag firar att jag snart har 400 tummar med att ge tummar Nu är det bara 3 tummar kvar till du har 400 tummar!
19 apr, 2012 15:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen