@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fang
Elev |
Skrivet av Twix: Smörmaskiner!? O.O Vad är det för nåt?Vår skola har skaffat smörmaskiner xD 19 apr, 2012 14:49 |
|
Borttagen
|
IMORGON ÅKER JAG TILL ROM!! ♥
19 apr, 2012 14:51 |
|
scarhead
Lärare |
Mina läppar kommer explodera och blöda för fullt snart, jag vet inte hur många gånger jag blödde idag...
19 apr, 2012 14:51 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Fang: Skrivet av Twix: Smörmaskiner!? O.O Vad är det för nåt? Vår skola har skaffat smörmaskiner xD En maskin som man sätter mackan under, trycker på en knapp och då "ploppar" det ut en liten smörklump xD 19 apr, 2012 14:52 |
|
scarhead
Lärare |
19 apr, 2012 14:53 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av scarhead: Mina läppar kommer explodera och blöda för fullt snart, jag vet inte hur många gånger jag blödde idag... Why?? VARFÖR DET DIN ÄR JU SÅ ***** AWESOME!!?!?!??
19 apr, 2012 14:57 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av LunaLovegood1: 1. Mina läppar är otroligt torra och blöder av allt. :<Skrivet av scarhead: Mina läppar kommer explodera och blöda för fullt snart, jag vet inte hur många gånger jag blödde idag... Why?? VARFÖR DET DIN ÄR JU SÅ ***** AWESOME!!?!?!?? 2. FÖR NAYA ÄR SÅ PERFEKT AKSHFH 19 apr, 2012 14:59 |
|
Ginny00
Elev |
Jag lyssnar på Glee
19 apr, 2012 14:59 |
|
scarhead
Lärare |
19 apr, 2012 15:00 |
|
Borttagen
|
19 apr, 2012 15:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen