@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Haha. Anslagstavlan håller på att svämma över med söthet. ^_^
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 19 apr, 2012 09:49 |
|
Borttagen
|
Hej, jag är ny här! Skulle någon trevlig person kunna tänka sig att spela handledare för mig min första tid här?? Tacksam
19 apr, 2012 10:21 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kan göra det! Hej, jag är ny här! Skulle någon trevlig person kunna tänka sig att spela handledare för mig min första tid här?? Tacksam
19 apr, 2012 10:22 |
|
smartbabe
Elev |
![]() Är det bara jag som tycker att zombies är dumma ? Jag var liksom "Hi? Hey? Hellooo? THERE'S TWO FCUKING MEN BESIDE YOU." när jag såg det avsnittet. Precis nyss alltså. Edit: Hahaha, bara skojar... De har ju inga hjärnor. *slår mig själv i huvudet* Men jag menar, de måste ju känna lukten av Glen & rick fast de är insmetade i zombiekropp. Zombies funkar såhär: 1. Lukt. 2. Hörsel. 3. Syn. fast jag fattar inte grejen med TWD, eller jo det gör jag väl men liksom, är det meningen att det ska vara läskigt ? o__o För hittar det inte läskigt eller äckligt alls. :s Fast grejen är ju om att överleva då, men.. annars... varför sändes det så sent ? ![]()
19 apr, 2012 10:27
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-19 kl. 10:30
|
|
LunaLovegood1
Elev |
JAG VILL GÖRA OM MIN PROFIL, SKRIVA EN THGFF OCH SKAPA ETT ROLLSPEL!! Jag börjar med rollspelet tror jag...
19 apr, 2012 10:30 |
|
smartbabe
Elev |
19 apr, 2012 10:32 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av smartbabe: ![]() Är det bara jag som tycker att zombies är dumma ? Jag var liksom "Hi? Hey? Hellooo? THERE'S TWO FCUKING MEN BESIDE YOU." när jag såg det avsnittet. Precis nyss alltså. Edit: Hahaha, bara skojar... De har ju inga hjärnor. *slår mig själv i huvudet* Men jag menar, de måste ju känna lukten av Glen & rick fast de är insmetade i zombiekropp. Zombies funkar såhär: 1. Lukt. 2. Hörsel. 3. Syn. fast jag fattar inte grejen med TWD, eller jo det gör jag väl men liksom, är det meningen att det ska vara läskigt ? o__o För hittar det inte läskigt eller äckligt alls. :s Fast grejen är ju om att överleva då, men.. annars... varför sändes det så sent ? älskar den scenen och twd gick sent för att tv11 alltid sänder skräck sent på kvällen c: ![]()
19 apr, 2012 10:40 |
|
Borttagen
|
Är äntligen snart hemma!
19 apr, 2012 10:58 |
|
EmahS
Elev |
Har gått och blivit med jobb ända till oktober minst.
Så jag behöver inte oroa mig för sommarjobb! och om en halvtimme är det lunch!
19 apr, 2012 11:25 |
|
Celebikai
Elev |
19 apr, 2012 12:12 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen