Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Savi: Okej då uppfattade jag det fel men okej bra Skrivet av MissLollo: Skrivet av Savi: Vet inte om det uppfattades som om jag på något sätt har hotat eller varit arg på Ryan och vill bara klargöra att det inte stämmer...Skrivet av MissLollo: Tycker inte heller om den här säsongen lika mycket som de tre förra, men jag är faktiskt glad över att de har gjort en till säsong trots att många av glee medlemmarna har lämnat skolan. Det jag inte gillar med den nya säsongen är väl mest som du sa, stämningen. Känner inte det sug pirret längre när jag ska se på något och vissa känns mer och mer fake och stela, särskilt Klaine. Wtf var det mellan de i förra avsnittet? Känns som om de blev ihop igen lite för snabbt för att det ska kännas okej och verkligt. Tina får ju vara med lite mer än innan (även om det inte är tillräckligt) så det tycker jag är ett plus. Dock har Marley fått lite för mycket ljus på sig i serien trots att jag gillar henne med. Tycker de gjorde henne bra i början men att hennes karaktär har blivit lite för svag i de senare avsnitten. Men hennes röst ♥ Bli inte arga nu alla Rachel och Kurt fans, men stör mig på att de är med så mycket fortfarande. Tror att det bara varit ett enda avsnitt som de inte varit med i hittills. Please rätta mig om jag har fel. Jag vet inte vad du tycker, men själv ska jag se det nya avsnittet i januari och se hur Ryan och de andra tänkt bygga vidare på det de startat... Om det blir för dåligt (vilket jag faktiskt inte tror) kan man ju välja att inte titta. Detta är absolut inte riktat mot någon personligen. Ryan har ju dock själv sagt att mycket av säsongen hittills är lite... hemlig och sånt som vi tror har hänt eller tror kommer hända inte alls är det som kommer. Det som vi såg i Glee Actually kanske inte alls kommer fortsätta i Sadie Hawkins avsnittet... Dessutom är det en serie och hade de lagt ner den efter tredje säsongen hade det blivit ramaskri för att de struntade i Tina, Artie, Blain m.fl. Det är en show, alla får tycka precis vad de vill, alla har olika åsikter och uppfattade inte att någon av er riktigt gjorde detta men kom på det nu när jag skriver att jag bara blir arg när så kallade fans hotar Ryan och andra för att de inte följer den storyn som just det fanset vill ha. Tycker däremot att det ska bli spännande att se vad de har planerat åt de följande avsnitten. Nej, men var det jag menade. Tror jag skrev att jag inte uppfattade det som att någon gjorde det bara att jag när detta kom upp vet många andra "fans" som gjort det och tycker själv att det bara är löjligt
27 dec, 2012 21:10 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Savi: Okej då uppfattade jag det fel men okej bra Skrivet av MissLollo: Skrivet av Savi: Vet inte om det uppfattades som om jag på något sätt har hotat eller varit arg på Ryan och vill bara klargöra att det inte stämmer...Skrivet av MissLollo: Tycker inte heller om den här säsongen lika mycket som de tre förra, men jag är faktiskt glad över att de har gjort en till säsong trots att många av glee medlemmarna har lämnat skolan. Det jag inte gillar med den nya säsongen är väl mest som du sa, stämningen. Känner inte det sug pirret längre när jag ska se på något och vissa känns mer och mer fake och stela, särskilt Klaine. Wtf var det mellan de i förra avsnittet? Känns som om de blev ihop igen lite för snabbt för att det ska kännas okej och verkligt. Tina får ju vara med lite mer än innan (även om det inte är tillräckligt) så det tycker jag är ett plus. Dock har Marley fått lite för mycket ljus på sig i serien trots att jag gillar henne med. Tycker de gjorde henne bra i början men att hennes karaktär har blivit lite för svag i de senare avsnitten. Men hennes röst ♥ Bli inte arga nu alla Rachel och Kurt fans, men stör mig på att de är med så mycket fortfarande. Tror att det bara varit ett enda avsnitt som de inte varit med i hittills. Please rätta mig om jag har fel. Jag vet inte vad du tycker, men själv ska jag se det nya avsnittet i januari och se hur Ryan och de andra tänkt bygga vidare på det de startat... Om det blir för dåligt (vilket jag faktiskt inte tror) kan man ju välja att inte titta. Detta är absolut inte riktat mot någon personligen. Ryan har ju dock själv sagt att mycket av säsongen hittills är lite... hemlig och sånt som vi tror har hänt eller tror kommer hända inte alls är det som kommer. Det som vi såg i Glee Actually kanske inte alls kommer fortsätta i Sadie Hawkins avsnittet... Dessutom är det en serie och hade de lagt ner den efter tredje säsongen hade det blivit ramaskri för att de struntade i Tina, Artie, Blain m.fl. Det är en show, alla får tycka precis vad de vill, alla har olika åsikter och uppfattade inte att någon av er riktigt gjorde detta men kom på det nu när jag skriver att jag bara blir arg när så kallade fans hotar Ryan och andra för att de inte följer den storyn som just det fanset vill ha. Tycker däremot att det ska bli spännande att se vad de har planerat åt de följande avsnitten. Nej, men var det jag menade. Tror jag skrev att jag inte uppfattade det som att någon gjorde det bara att jag när detta kom upp vet många andra "fans" som gjort det och tycker själv att det bara är löjligt Läste igenom första inlägget igen och är faktiskt flera avsnitt där Kurt och Rachel inte varit med eller knappt varit med. De är två av de största karaktärerna. Tror att om de hade "försvunnit" hade folk stört sig på det lika mycket. Var prat om att fokusera på New York och då skulle folk ha kastat skit också. Jag är bara glad att de fortsätter för det gör mig glad varje fredag av att se hur karaktärerna har förändrats och hur skådespelare som jag följt i flera år har utvecklats. Nu är jag säkert ensam om att ha varit runt Lea Michele i så många år men tycker det är helt fantastiskt att hon började på Broadway när hon var 8 och är nu med i en av dagens mest omtyckta serier och gör ett hell of a job. Random snack bara för att jag kom på det xP
27 dec, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
Jag ärskitglad över att man får följa kurt och rachel så mycket ^^
27 dec, 2012 21:17 |
|
JosefinFini
Elev |
MissLollo: Har testat den, och det bara laddar väldigt mycket :c Men tack ändå ^^ Har fått tips på en annan sida som verkar funka, så det löser sig nog c:
![]()
27 dec, 2012 23:17 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Vad bra att du hittat en annan! MissLollo: Har testat den, och det bara laddar väldigt mycket :c Men tack ändå ^^ Har fått tips på en annan sida som verkar funka, så det löser sig nog c:
28 dec, 2012 11:21 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: WORD! Hummelberry ♥♥♥Jag ärskitglad över att man får följa kurt och rachel så mycket ^^
28 dec, 2012 11:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Åh åh ja ♥♥Skrivet av Borttagen: WORD! Hummelberry ♥♥♥ Jag ärskitglad över att man får följa kurt och rachel så mycket ^^ 28 dec, 2012 12:08 |
|
Savi
Elev |
28 dec, 2012 12:19 |
|
Borttagen
|
GOSH jag grät i morse cuz my dröm wasn't true
28 dec, 2012 12:23 |
|
LunaLovegood1
Elev |
28 dec, 2012 12:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen