Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Paris ♥ Åhh.. har varit i båda städerna, och det är ett svårt val, men Paris var svårslaget.
10 feb, 2013 10:14 |
|
Borttagen
|
Paris, har alltid gillat Frankrike
10 feb, 2013 10:27 |
|
MizzNina
Elev |
Hrmmm...
Jag har nog alltid varit mer intresserad av Frankrike och funnit Paris vara en plats mer intressant att åka till av personliga skäl. Men rent historiskt så är Rom intressantare. Så Rom. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 10 feb, 2013 12:01 |
|
Borttagen
|
Jag har aldrig varit på något av ställerna så vet ju inte riktigt men skulle hellre vilja åka till Rom än Paris så för mig blir det Rom.
10 feb, 2013 12:24 |
|
BlondaHermione
Elev |
10 feb, 2013 14:01 |
|
Borttagen
|
Har inte varit i Rom, men med alla historian som finns där så skulle jag vilja åka dit. Har varit i Paris och blev tyvärr ganska besviken >.< Så säger Rom.
10 feb, 2013 14:06 |
|
Borttagen
|
Paris tror jag. Jag har inte varit där eller i Rom, men jag skulle velja se Eiffeltornet.
10 feb, 2013 14:45 |
|
Safira Potter
Elev |
Paris! Har varit där och det är sååå underbart! Man älskar det direkt!
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mc5ujypfq21rqqwxoo1_500.gif 10 feb, 2013 15:03 |
|
Conflate
Elev |
10 feb, 2013 15:06 |
|
LittleButterfly
Elev |
Jag har inte besökt någondera men skulle väldigt gärna vilja göra det någon gång. Såhär på rak arm tror jag not att Rom lockar lite mer.
10 feb, 2013 15:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen