Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: japansk c:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: nej jag smittaer inte :-P Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: jo men jag är nästan frisk nu och mej kan man lita på om jag mår tilräkligt bra så kan jag desutom får jag gå ut och äta på yamy ÿamy med vera det är den godaste resturangen i värden Skrivet av Borttagen: jag hörde att jag var på liseberg med Ida Ginny Lovegood och blev super sjuk och inte kan prata utan att låta skum Jag hörde att du och Vera skulle träffas idag är inte du sjuck? Bara du inte smitar Vers för vi ska träffas och gå på bio i morgon . Yamy yamy låter som en god resturang Vad har dom för mat på de där stället ? 9 jul, 2012 11:28 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: japansk c: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: nej jag smittaer inte :-P Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: jo men jag är nästan frisk nu och mej kan man lita på om jag mår tilräkligt bra så kan jag desutom får jag gå ut och äta på yamy ÿamy med vera det är den godaste resturangen i värden Skrivet av Borttagen: jag hörde att jag var på liseberg med Ida Ginny Lovegood och blev super sjuk och inte kan prata utan att låta skum Jag hörde att du och Vera skulle träffas idag är inte du sjuck? Bara du inte smitar Vers för vi ska träffas och gå på bio i morgon . Yamy yamy låter som en god resturang Vad har dom för mat på de där stället ? De passar ju dej du är ju en ninja
9 jul, 2012 11:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: mmmSkrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: japansk c: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: nej jag smittaer inte :-P Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: jo men jag är nästan frisk nu och mej kan man lita på om jag mår tilräkligt bra så kan jag desutom får jag gå ut och äta på yamy ÿamy med vera det är den godaste resturangen i värden Skrivet av Borttagen: jag hörde att jag var på liseberg med Ida Ginny Lovegood och blev super sjuk och inte kan prata utan att låta skum Jag hörde att du och Vera skulle träffas idag är inte du sjuck? Bara du inte smitar Vers för vi ska träffas och gå på bio i morgon . Yamy yamy låter som en god resturang Vad har dom för mat på de där stället ? De passar ju dej du är ju en ninja 9 jul, 2012 11:29 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Jag har redan Knut. o.oSkrivet av Celest Gaunt: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Celest Gaunt: EMELESEL HAHA! Made MY Day! Du borde skriva en ff med alla karaktärerna! Mugglis-ö! Hahaha, maybe that :B Har du gått och kärat ner dig btw? Men CG då... Bra försök... tror dock att de skiljer en aning i ålder... Hohohoho Jaså du? I tell you what: AGE IS JUST A NUMBER 9 jul, 2012 11:30 |
|
Celest Gaunt
Elev |
9 jul, 2012 11:31 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Jag har hört att PotterHunger kommer vara bortrest. Och hon säger att hon kommer sakna alla sina vänner otroligt extremt mycket. Tror ni rycktet är sant? *visk* visk Om de är sant hopas jag att hon vet att vi kommer sakna henne mycke!
9 jul, 2012 11:31 |
|
EMELESEL
Elev |
9 jul, 2012 11:32 |
|
Ginny00
Elev |
Klara dig på vattenskidor så länge du kan med galen chaufför är en fantastisk sport!!
9 jul, 2012 11:35 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Ginny00: Klara dig på vattenskidor så länge du kan med galen chaufför är en fantastisk sport!! OFC! B) 9 jul, 2012 11:38 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Ginny00: Klara dig på vattenskidor så länge du kan med galen chaufför är en fantastisk sport!! OFC! B) Lätt nivå - IvveKingh Halvsvår nivå - scarhead Hypermegaotroligtjätteväldigtsupersvår nivå - Kintsugi :3 9 jul, 2012 11:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen