@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: En gång klämde jag min hand när jag skulle öppna en låda. ...Och jag bröt foten när jag åkte ner för en brandstång på skolans klätterställning när jag var 6 år... 18 apr, 2012 22:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: En gång klämde jag min hand när jag skulle öppna en låda. ...Och jag bröt foten när jag åkte ner för en brandstång på skolans klätterställning när jag var 6 år... ...och jag skar mig när jag skulle tälja en pilbåge. Täljde mot mig, ytterst korkat. Kostade mig 7 stygn och en massa smärta. 18 apr, 2012 22:55 |
|
Twix
Elev |
^ Aj...
--- Om 20 minuter blir jag 12. 18 apr, 2012 23:20 |
|
HunnyBeaR
Elev |
Köpte chips och dipp, gillar egentligen inte chips så slutade med att chipsen förblev nästan orörda och dippen uppslickad!
18 apr, 2012 23:24 |
|
joel9324
Elev |
19 apr, 2012 06:44 |
|
Borttagen
|
felstavnings dagen är över </3
19 apr, 2012 06:49 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag är jätteförkyld, har ingen röst, och feber
without something there is no nothing 19 apr, 2012 06:57 |
|
joel9324
Elev |
19 apr, 2012 07:00 |
|
EmahS
Elev |
19 apr, 2012 07:01 |
|
Borttagen
|
Äter Bärry yoghurt och ostmacka, livet det! ♥
19 apr, 2012 07:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen