@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Om nån skulle bry sig så har jag ny profilbild xD JAG ÄLSKAR DIN PROFILBILD! 18 apr, 2012 20:23 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om nån skulle bry sig så har jag ny profilbild xD Superfin! 18 apr, 2012 20:26 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av AlvaRawenclaw: Det kan man säga, men det var en nära vän till henne så ja... hon höll på att förstöra min och min bästis vänskap och nu har hon förstörts min bästis och hennes vänskap, och nu är hon riktigt arg på henne. Skrivet av scarhead: Min bästis hade skrivit en massa om att vi inte var vänner längre och att hon var så jävla arg på mig, men TACK OCH LOV sa hon att det var hennes kompis som hade det hennes lösenord, loggat in och skrivit det. Jag var så rädd att hon verkligen kände så, men tyckte det var konstigt då hon var glad och inte sur på mig idag. Jag blev så orolig och ledsen för hon verkligen betyder så mycket för mig, men jag blev så glad att det inte var hon och att hon verkligen försäkrade att det inte var hon. Gudskelov att det inte var hon c: Tja det är inte kul speech! 18 apr, 2012 20:28 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill ha sommarlov nu, nu, nu, NU!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2012 20:29 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om nån skulle bry sig så har jag ny profilbild xD Super fin! ♥ Såklart att jag bryr mig. ♥ ![]()
18 apr, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag vill ha sommarlov nu, nu, nu, NU! Jag vill ha höst nu, nu, nu, NU! 18 apr, 2012 20:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag vill ha sommarlov nu, nu, nu, NU! Jag vill ha höst nu, nu, nu, NU! Hösten är ju tråkig ._. Det bara regnar, blåser och stormar hela tiden. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Om nån skulle bry sig så har jag ny profilbild xD JAG ÄLSKAR DIN PROFILBILD! Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Om nån skulle bry sig så har jag ny profilbild xD Super fin! ♥ Såklart att jag bryr mig. ♥ Jag trodde seriöst ingen skulle bry sig xD Ni är för söta allihopa ! ♥ 18 apr, 2012 20:36 |
|
JoLizz
Elev |
18 apr, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
Jag shippar mig med Johanna Mason, kom just på att JoLizz kan vara ett shipnamn till det, och så finns det en på Mugglis som heter så. xd
18 apr, 2012 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen