@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av scarhead: Min bästis hade skrivit en massa om att vi inte var vänner längre och att hon var så jävla arg på mig, men TACK OCH LOV sa hon att det var hennes kompis som hade det hennes lösenord, loggat in och skrivit det. Jag var så rädd att hon verkligen kände så, men tyckte det var konstigt då hon var glad och inte sur på mig idag. Jag blev så orolig och ledsen för hon verkligen betyder så mycket för mig, men jag blev så glad att det inte var hon och att hon verkligen försäkrade att det inte var hon. Gudskelov att det inte var hon c: speech! 18 apr, 2012 20:01 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Det kan man säga, men det var en nära vän till henne så ja... hon höll på att förstöra min och min bästis vänskap och nu har hon förstörts min bästis och hennes vänskap, och nu är hon riktigt arg på henne. Skrivet av scarhead: Min bästis hade skrivit en massa om att vi inte var vänner längre och att hon var så jävla arg på mig, men TACK OCH LOV sa hon att det var hennes kompis som hade det hennes lösenord, loggat in och skrivit det. Jag var så rädd att hon verkligen kände så, men tyckte det var konstigt då hon var glad och inte sur på mig idag. Jag blev så orolig och ledsen för hon verkligen betyder så mycket för mig, men jag blev så glad att det inte var hon och att hon verkligen försäkrade att det inte var hon. Gudskelov att det inte var hon c: 18 apr, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
MICHAEL BUBLÉ ÄR I SVERIGE NU OCH JAG KUNDE INTE GÅ OCH SE HONOM I GLOBEN P.G.A DEN FUCKING 13-ÅRSGRÄNSEN!!
GLOBEN, NI TAR HELA MITT LIV I FRÅN MIG, BARA SÅ NI VET! </3 18 apr, 2012 20:05 |
|
smartbabe
Elev |
18 apr, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
Omg.. Jag har lite problem med att få plats med allting i min resväska, eftersom jag shoppade idag här i Dublin. Fast jag har fått en till favoritaffär iallafall.
18 apr, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
Om nån skulle bry sig så har jag ny profilbild xD
18 apr, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Om nån skulle bry sig så har jag ny profilbild xD JAG BRYR MIG. DEN ÄR SKITFIN. 18 apr, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Om nån skulle bry sig så har jag ny profilbild xD JAG BRYR MIG. DEN ÄR SKITFIN. Aw. Tack sötis, du gjorde precis min kväll ♥ 18 apr, 2012 20:20 |
|
Borttagen
|
Alla bilder på mig är skitfula.. ORKAR INTEEEEH! </3
18 apr, 2012 20:21 |
|
Solkatten
Elev |
SIMPSONS THE MOVIE PÅ TV6 KL.21:00 för alla som inte vill missa :'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2012 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen