Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4010 4011 4012 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
Min bästis hade skrivit en massa om att vi inte var vänner längre och att hon var så jävla arg på mig, men TACK OCH LOV sa hon att det var hennes kompis som hade det hennes lösenord, loggat in och skrivit det. Jag var så rädd att hon verkligen kände så, men tyckte det var konstigt då hon var glad och inte sur på mig idag. Jag blev så orolig och ledsen för hon verkligen betyder så mycket för mig, men jag blev så glad att det inte var hon och att hon verkligen försäkrade att det inte var hon.

Gudskelov att det inte var hon c:

speech!

18 apr, 2012 20:01

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av scarhead:
Min bästis hade skrivit en massa om att vi inte var vänner längre och att hon var så jävla arg på mig, men TACK OCH LOV sa hon att det var hennes kompis som hade det hennes lösenord, loggat in och skrivit det. Jag var så rädd att hon verkligen kände så, men tyckte det var konstigt då hon var glad och inte sur på mig idag. Jag blev så orolig och ledsen för hon verkligen betyder så mycket för mig, men jag blev så glad att det inte var hon och att hon verkligen försäkrade att det inte var hon.

Gudskelov att det inte var hon c:
Det kan man säga, men det var en nära vän till henne så ja... hon höll på att förstöra min och min bästis vänskap och nu har hon förstörts min bästis och hennes vänskap, och nu är hon riktigt arg på henne.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

18 apr, 2012 20:02

Borttagen

Avatar


MICHAEL BUBLÉ ÄR I SVERIGE NU OCH JAG KUNDE INTE GÅ OCH SE HONOM I GLOBEN P.G.A DEN FUCKING 13-ÅRSGRÄNSEN!!

GLOBEN, NI TAR HELA MITT LIV I FRÅN MIG, BARA SÅ NI VET! </3

18 apr, 2012 20:05

smartbabe
Elev

Avatar


LISTALISTALISTAAA i spoiler.

Spoiler:
Tryck här för att visa!1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - apparently något coolt ^^
2. Vad kan du verkligen INTE äta? - kokt ris. glutenfri pasta. gelehallon. kan lista en massa mer.
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - vet faktiskt inte :o
4. Har du bra självförtroende? - mjo
5. Äger du en onepiece? - näe :c
6. Snusar eller röker du? - röker när jag har lust, väldigt sällan.
7. Beskriv ditt drömutseende - nöjd som jag är, thehe.
8. Skriv namnet på någon du ser upp till - vet faktiskt inte.. :o
9. Någon du har kysst - haha, va?
10. Den du saknar - T.
11. Den du senast sov över hos - nisse.
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - felix, emir, alice, sandra, adrian.
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - inte så. ^^
14. Vad väljer du, godis eller chips? - godis.
15. Hur många har du haft sex med? -
16. Skäms du över någon som du haft sex med? - nej.
17. Har du rykten efter dig? - några stycken har jag väl alltid.
18. Din absolut sämsta egenskap? - pratar för mycket, och säger fel saker stup i kvarten :s
19. Din bästa egenskap? - läser folk väldigt lätt, och har lätt för att känna hur andra känner.
20. En låt du är beroende av just nu - Eleven Eleven. ♥
21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - "märker att ni inte är här :s ♥"
22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - näe.
23. Kan man vara vän med sitt ex? - beror väl på, man gör väl slut för en anledning. eller ?
24. Har du kysst en kompis? - ja.
25. Hur ofta dricker du alkohol? - inte gjort på väldigt länge, actually.
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - kuuul. haha, nej, men så länge man inte blir beroende och ens liv står på spel är det väl okej. och så länge man inte får problem med polisen eller ens övriga liv blir infekterat av det, så.
27. Har du provat på droger någongång? - inte.
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - jodå.
29. Vad handlade din senaste dröm om? - att jag köpte ett ciggpaket för 30 spänn. o.o
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - 60-70. och jag är nöjd, det ska man väl vara.
31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? - 1,62. nöjd.
32. Vilken är den bästa svenska filmen? - gillar inte svenska filmer alls. men i rymden finns inga känslor är nog den bästa jag sett, alltså. eller adam och eva ^^
33. De bästa svenska skådespelarna? - vetefan..
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - harry potter såklart. ♥
35. Ditt humör för tillfället? - trött. väldigt.
36. En vacker person - han och hon.
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? - bekanta.
38. Vem kramade du senast? - vete.
39. Vem träffade du senast? - folk. ^^
40. Är du kär just nu? - näe, inte riktigt.
41. Någon du vill träffa - henne.
42. När grät du senast? Varför? - Eh, idag. ont i kroppen :c
43. Sminkar du dig varje dag? -nej.
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - pappa på personligheten, utssendet mamma.
45. Är du helsvensk? - näe
46. Den bästa bloggen? - vete.
47. En artist du inte gillar - alla är väl bra, lyssnar på det mesta.
48. En artist du gillar - HeyHiHello . ♥
49. Är du en nagelbitare? - nooo ugh.
50. Vad vill du bli när du blir äldre? - en massa.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F14ijytj.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F2z71vec.gif

18 apr, 2012 20:08

Borttagen

Avatar


Omg.. Jag har lite problem med att få plats med allting i min resväska, eftersom jag shoppade idag här i Dublin. Fast jag har fått en till favoritaffär iallafall.

18 apr, 2012 20:09

Borttagen

Avatar


Om nån skulle bry sig så har jag ny profilbild xD

18 apr, 2012 20:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Om nån skulle bry sig så har jag ny profilbild xD

JAG BRYR MIG. DEN ÄR SKITFIN.

18 apr, 2012 20:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Om nån skulle bry sig så har jag ny profilbild xD

JAG BRYR MIG. DEN ÄR SKITFIN.

Aw. Tack sötis, du gjorde precis min kväll ♥

18 apr, 2012 20:20

Borttagen

Avatar


Alla bilder på mig är skitfula.. ORKAR INTEEEEH! </3

18 apr, 2012 20:21

Solkatten
Elev

Avatar


SIMPSONS THE MOVIE PÅ TV6 KL.21:00 för alla som inte vill missa :'D

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 apr, 2012 20:22

1 2 3 ... 4010 4011 4012 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.