@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
18 apr, 2012 19:24 |
|
Katla
Elev |
JAAA FELSTAVNING!!
wohoo ♏︎ 18 apr, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kollade precis på en video om hur man brer en smörgås O.O LÄÄÄNKA! Jag måste veta! O_O omg. xd 18 apr, 2012 19:27 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kollade precis på en video om hur man brer en smörgås O.O LÄÄÄNKA! Jag måste veta! O_O Han var ju väldigt duktig på att bre iaf.... Ska komma ihåg att man måste piska mackan med smörkniven tills jag brer min macka O_______o 18 apr, 2012 19:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kollade precis på en video om hur man brer en smörgås O.O LÄÄÄNKA! Jag måste veta! O_O omg. xd Fan vad dåligt x' "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2012 19:30 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha oboy. JAG VILL HA OBOY. JAG VILL HA OBOOOOOY!!
Problemet är att jag redan har druckit två glas och, aa, jag hade ganska mycket oboy i dem. 18 apr, 2012 19:31 |
|
scarhead
Lärare |
Min bästis hade skrivit en massa om att vi inte var vänner längre och att hon var så jävla arg på mig, men TACK OCH LOV sa hon att det var hennes kompis som hade det hennes lösenord, loggat in och skrivit det. Jag var så rädd att hon verkligen kände så, men tyckte det var konstigt då hon var glad och inte sur på mig idag. Jag blev så orolig och ledsen för hon verkligen betyder så mycket för mig, men jag blev så glad att det inte var hon och att hon verkligen försäkrade att det inte var hon.
18 apr, 2012 19:32 |
|
mine
Elev |
18 apr, 2012 19:36 |
|
smartbabe
Elev |
Funderar på att klippa mig ganska kort. Orkar inte se normal ut. Men jag har sparat mitt hår så länge, fast nu vet jag inte vad jag ska göra med det. funderar på att klippa 2-3 cm över nyckelbenen, och klippa min lugg till näsbenet,. ![]()
18 apr, 2012 19:37 |
|
Solkatten
Elev |
Kolla in Starkid-tråden; http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=17416
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2012 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen