Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Daim.
Har nu sett ciao bella vet ni varför. 9 feb, 2013 23:00 |
|
LovisaPotter
Elev |
Daim.
Gillar Dumle oxå, men mer Daim.. ♥ Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 9 feb, 2013 23:21 |
|
Måntass
Elev |
9 feb, 2013 23:32 |
|
MizzNina
Elev |
Oj. Erhm. Äter ju nästan aldrig godis.
Men.. Dumle Hårt för sött godis gör ju bara att man får ont i tänderna. Eller blir sjukt illamående. Så Daim är ingen höjdare för sig. Daimglass däremot. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 10 feb, 2013 07:40 |
|
mican00
Elev |
Asså, jag gillar varken dumle eller daim, men om jag måste välja så blir det väl daim. Då kan man åtminstone gnaga av chokladlagret och sedan slänga resten
![]()
10 feb, 2013 07:49 |
|
Borttagen
|
Pippi långstrump
10 feb, 2013 08:00 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tror att jag föredrar det där smaskigt, knäckigt krispiga i Daim framför det där mjuksega i Dumle (men båda är ju förstås mycket goda - det är ju chokladgodis vi snackar om!) ^^
Resultat i frågan "Daim eller Dumle?": 22-18 till Daim! Obs! Ny fråga i första inlägget! 10 feb, 2013 09:58 |
|
Borttagen
|
Har precis läst en bok om några som var i Rom och jag tyckte att det lät som om det var väldigt fint där
10 feb, 2013 10:00 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Paris. Har alltid känt något extra för Frankrike (trots att jag aldrig varit där, men jag är kvarts fransk), och jag vet inte men det känns mer "jag". Absolut inget fel på Italien och Rom (trots att jag ute varit där heller men har rötter även där) men Paris är typ no 1. för mig^^♥
10 feb, 2013 10:04 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Zabini som 12åring: Paris
Zabini som 15åring: Paris Zabini som 16åring: Paris Zabini som 18åring: Paris Zabini som 20åring: Paris (och La Rochelle som jag vistades i och kring i 3 veckor 2011). Zabini som 21-snart 22: Rom kanske? Hahaha grejen är väl den att jag varit tokkär i Frankrike men det slog helt slint efter ca 10 dagar i Brest förra sommaren. Jag blev så enormt trött på det urdumma folket som ständigt frågade om vi var från Scandinavien eller Norge efter att ha pekat på svenska flaggan. VI GAV ER FUCKIN VAPEN SÅ ATT NI KUNDE VINNA MOT SPANJORER EN GÅNG I TIDEN!!! OCH VI HAR FRANSKT I KUNGABLODET. Gaah. Idioter. Ni kan väl lära er lite om ER historia. VA? VA?!! och de två stackars orden "parle anglais" = "Ooooh nonononononononononononoooooooo!" *fransmän-darrar-av-förskräckelse-och-försöker-desperat-tala-mer-franska-och-vifta-på-armarn:FÖRDÅFÖRSTÅRMANJUÄNNUMER!* Jag hoppas att jag kan börja se franska filmer snart igen men det är totalstopp nu. Jag spyr på språket, attityden, det nonchalanta gentemot omvärlden. (Medvetet eller ej från deras sidan, I don't like it!). Rom har fördelen att jag inte kan mycket alls om italienare eller landet och faktiskt vill resa till historiska platser i och kring Rom. ♥ :'D ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 feb, 2013 10:06 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen