@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
^
^ Ja just det, tacka mig! Allt är min förtjänst! 8D Wait what? o.o 18 apr, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Jag började prata med mig själv, och min lillebror började glo på mig. xd
18 apr, 2012 19:05 |
|
Katla
Elev |
TITEL
Y U NO FELSTAVAD ♏︎ 18 apr, 2012 19:08 |
|
luckyBella
Elev |
18 apr, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
ELLER HUR?! 18 apr, 2012 19:14 |
|
Solkatten
Elev |
Hoppas det går bra på det nationella. Tre timmar får man på sig o.O
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
Jag kollade precis på en video om hur man brer en smörgås O.O
18 apr, 2012 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag kollade precis på en video om hur man brer en smörgås O.O LÄÄÄNKA! Jag måste veta! O_O 18 apr, 2012 19:21 |
|
Solkatten
Elev |
Lol. Nationella prov i engelska i morgon (läsförståelse) och man får tre timmar på sig alltså hela förmiddagen typ. Men antagligen kommer det inte ta tre timmar för mig (det gjorde det i alla fall inte på det i svenska) så sen får man sitta vid datorn resten av tiden. Man fick det förra gången i alla fall så man borde få det nu också. Sedan har vi ju bara tre lektioner kvar. Dock inga roliga. Idrott, matte och no. Men äsch, det är bara tre lektioner! :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2012 19:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kollade precis på en video om hur man brer en smörgås O.O LÄÄÄNKA! Jag måste veta! O_O 18 apr, 2012 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen