@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
18 apr, 2012 16:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Solkatten: Köpte på tradera. Vet inte var de kommer ifrån original, men det står på engelska i den Länka! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2012 16:53 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av J-star Black: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av J-star Black: Skrivet av LoonyMe: Hahha, sedan så frågade han också Vem bestämmer över Sverige? Då drog jag till med det enda rätta svaret: DUMBLEDORE! haha, det vet ju alla Han sa inget alls faktiskt... o___O Inget? :o nope .____. Och han stod bakom mig när jag sa det, ehe.. Han fattade nog inte alls xD haha, mina lärare vet att allt jag säger handlar om HP ![]() ![]()
18 apr, 2012 16:54 |
|
Borttagen
|
SUPERMAN!♥ 18 apr, 2012 16:54 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av EmahS: Solkatten: Köpte på tradera. Vet inte var de kommer ifrån original, men det står på engelska i den Länka! Här är annonsen som jag köpte: http://www.tradera.com/harry-potter-kalender-dagbok-inbunden-bok-present-helt-ny--auktion_1136_153865144
18 apr, 2012 16:54 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Margaret: Skrivet av Solkatten: Vad hette denna tråden innan ni hade ändrat tillbaka till det riktiga? avifors hade döpt den till "instresekluben-antecknar". Sedan ändrade jag tillbaka, men hon tjatade till sig en särskrivning ändå. Jag röstar på Ida S o__O Hon har något fuffens på gång Jag gillade som det var förut... Det var charmigt på något sätt O___o
18 apr, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Margaret: Skrivet av Solkatten: Vad hette denna tråden innan ni hade ändrat tillbaka till det riktiga? avifors hade döpt den till "instresekluben-antecknar". Sedan ändrade jag tillbaka, men hon tjatade till sig en särskrivning ändå. Jag röstar på Ida S o__O Hon har något fuffens på gång Jag gillade som det var förut... Det var charmigt på något sätt O___o vad var det förut? o.o 18 apr, 2012 16:56 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Margaret: Skrivet av Solkatten: Vad hette denna tråden innan ni hade ändrat tillbaka till det riktiga? avifors hade döpt den till "instresekluben-antecknar". Sedan ändrade jag tillbaka, men hon tjatade till sig en särskrivning ändå. Jag röstar på Ida S o__O Hon har något fuffens på gång Jag gillade som det var förut... Det var charmigt på något sätt O___o vad var det förut? o.o intresekluben...?
18 apr, 2012 16:58 |
|
Solkatten
Elev |
Stör mig på att det står Intresse-klubben ._.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2012 17:00 |
|
Ida S
Lärare |
I'm innocent! Men så länge den inte heter "Intresse klubben antecknar" så är jag nöjd ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 18 apr, 2012 17:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen