Hungerspelen
Forum > Off Topic > Hungerspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hope Potter
Elev |
^ Jag förstod det men jag kände för att säga min åsikt
BTW; SIDA 400 för HUNGERSPELEN! DO THE THREE FINGER SALUTE FOR THE HUNGER GAMES! ![]() Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
12 jun, 2012 21:39 |
|
Celebikai
Elev |
12 jun, 2012 22:28 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Emme Lestrange: ^ ^ Här säger han det i alla fall! Fast, låter mer som... ah. Vet inte vad jag ska kalla det. xD En önskedröm snarare än något han ska gå in för? Typ "ah det hade la varit coolt" Hahahahaha nämen oj!!!
12 jun, 2012 22:35 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av cirklar: Skrivet av EmahS: Nu har de ändrat till Josh Hutcherson men det är fortfarande fel bild... Frågan är nu vem av dem som faktiskt har köpt huset.![]() Har jag missat något? o.O Han medverkar också i ”Hunger games”-uppföljaren ”Catching fire”. Kan inte hitta något om detta. Säker Aftonbladet som blandat ihop honom med våran Josh. Hutcherson och inte Henderson... http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article14958264.ab Jag kan passa på att säga att de har bytt bilden nu... Dom små (förlåt) klantskallarna 13 jun, 2012 00:37 |
|
EmahS
Elev |
^....
och självklart. varför inte vara på den säkra sidan och ta en bild på Josh Hutcherson utan huvud?! hahaha. Aftonbladet alltså. Jag orkar inte riktigt. Alltså. Man kan ju inte annat än dö av skratt.
13 jun, 2012 06:55 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
13 jun, 2012 07:44 |
|
Emme Lestrange
Elev |
13 jun, 2012 07:45 |
|
EmahS
Elev |
Okej. Jag har en ny Finnick.
En awesome snygg person. Som jag helt glömt bort när jag tänkte på skådisar att spela Finnick. Spoiler: Tryck här för att visa!
15 jun, 2012 15:19 |
|
Incendio
Elev |
15 jun, 2012 15:49 |
|
Katla
Elev |
yes yes yes
ouch hur mycket jag håller med ♏︎ 15 jun, 2012 15:55 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen