Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av hyperion: oj hur kan det vara möjligt?? Äger ingenting glee relaterat trots att jag följt serien sen 2009 hahah...
26 dec, 2012 11:23 |
|
EmahS
Elev |
Glee marathon på TV11, och mamma och pappa vägrar att se det, utan ska tvunget se Åsa-Nisse(?!!!!)
Fuck att bo hemma igen. Behöver fast jobb så jag kan flytta till en egen lägenhet igen
26 dec, 2012 15:46 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av EmahS: Glee marathon på TV11, och mamma och pappa vägrar att se det, utan ska tvunget se Åsa-Nisse(?!!!!) Fuck att bo hemma igen. Behöver fast jobb så jag kan flytta till en egen lägenhet igen Mina föräldrar vill kolla på fotboll vilket förstör mitt maraton 26 dec, 2012 16:24 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Glee marathon på TV11, och mamma och pappa vägrar att se det, utan ska tvunget se Åsa-Nisse(?!!!!) Fuck att bo hemma igen. Behöver fast jobb så jag kan flytta till en egen lägenhet igen Var glad över att du har TV11. Alla bra serier går där. Dock har jag Glee maraton varje dag med boxarna och säsong 4 på datorn ^^ Tihi
26 dec, 2012 16:30 |
|
Borttagen
|
Nu ska Andrea se på Glee ok?
26 dec, 2012 20:05 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag satt och tittade på Glee-maraton och fangirlade ihjäl mig över Darren Criss, och på reklampauserna satt jag och tittade på A Very Potter Sequel och fangirlade ÄNNU mer över Darren Criss X'3
![]()
26 dec, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
Nu ska Andrea städa och lyssna på Gleelåtar c:
26 dec, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
26 dec, 2012 21:24 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Savi: Haha jag med Savi x)Skrivet av EmahS: Glee marathon på TV11, och mamma och pappa vägrar att se det, utan ska tvunget se Åsa-Nisse(?!!!!) Fuck att bo hemma igen. Behöver fast jobb så jag kan flytta till en egen lägenhet igen Var glad över att du har TV11. Alla bra serier går där. Dock har jag Glee maraton varje dag med boxarna och säsong 4 på datorn ^^ Tihi
26 dec, 2012 21:43 |
|
Miskel
Elev |
27 dec, 2012 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen