Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens "antingen-eller" :P

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

1 2 3 ... 399 400 401 ... 805 806 807
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Uh, hatar båda :c Men... DAIM är väl det jag "kan" äta ^^

9 feb, 2013 15:50

Rymdkonungen
Elev

Avatar


Daim...Dumle, Ååh kan inte bestämma mig! Men daim kanske

Eller dumle

tycker Rymdkonungen...

9 feb, 2013 16:23

Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 9 kl. 16:25
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


dumle!
jättegott ♥ daim är bara äckligt.

9 feb, 2013 16:24

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Äter varken eller idag. Dumle fastnar i tänderna och Daim... fastnar i tänderna. X)

Men Daim var en favorit förr. Inte minst för att jag var token i knäck ♥ och pappret var roligare att knyta som en rosett än dumlens papper (som dock blev lite finare med blå kanter )

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 feb, 2013 16:37

Borttagen

Avatar


Daim!!! Dumle känns för söt och så...

9 feb, 2013 18:20

Borttagen

Avatar


Vet inte. . . Jag gillar ingen. . .

9 feb, 2013 18:56

Borttagen

Avatar


vet inte gillar båddaXD öh... säger daim

9 feb, 2013 19:03

Borttagen

Avatar


Gillar båda, tyvärr så är båda svåra att äta med tandställning FML.

Dumle är godast ^^

9 feb, 2013 19:16

Borttagen

Avatar


Dumle

9 feb, 2013 22:28

tyri
Elev

Avatar


Daim ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m8tdsaHxLY1r6fzhv.gif

9 feb, 2013 22:52

1 2 3 ... 399 400 401 ... 805 806 807

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

Du får inte svara på den här tråden.