Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Uh, hatar båda :c Men... DAIM är väl det jag "kan" äta ^^
9 feb, 2013 15:50 |
|
Rymdkonungen
Elev |
9 feb, 2013 16:23
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 9 kl. 16:25
|
|
Borttagen
|
dumle!
jättegott ♥ daim är bara äckligt. 9 feb, 2013 16:24 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Äter varken eller idag. Dumle fastnar i tänderna och Daim... fastnar i tänderna. X)
Men Daim var en favorit förr. Inte minst för att jag var token i knäck ♥ och pappret var roligare att knyta som en rosett än dumlens papper (som dock blev lite finare med blå kanter ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 feb, 2013 16:37 |
|
Borttagen
|
Daim!!! Dumle känns för söt och så...
9 feb, 2013 18:20 |
|
Borttagen
|
Vet inte. . . Jag gillar ingen. . .
9 feb, 2013 18:56 |
|
Borttagen
|
vet inte gillar båddaXD öh... säger daim
9 feb, 2013 19:03 |
|
Borttagen
|
Gillar båda, tyvärr så är båda svåra att äta med tandställning
Dumle är godast ^^ 9 feb, 2013 19:16 |
|
Borttagen
|
Dumle
9 feb, 2013 22:28 |
|
tyri
Elev |
9 feb, 2013 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen