What the...-moments
Forum > Off Topic > What the...-moments
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Fridamariana: Ja .. alltså.. fick denna länkad till mig ..dunno what to say ..WTF? xD http://www.youtube.com/user/SteveKardynal#p/u/5/HJOPpaWdddk DENNA ÄGER! 21 okt, 2011 15:19 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Jag ringer mamma för att fråga när hon kommer hem, det jag hör i luren är "He- DUDUDUDUM, DUDUDUDUDUM... (glassbilssignatur)"
Jag: "whuuut? o.o" Mamma: "Förlåt, det är en glassbil här utanför som tutar på högsta volym... vad ville du?" ![]()
21 okt, 2011 15:34 |
|
superman
Elev |
När man sitter fyra på morgonen i kön för att fixa Twilight event-biljetter och en man med buddhafrisyr kör förbi på en liten sparkcykel.
21 okt, 2011 15:45 |
|
Borttagen
|
när min pappa kommer in i mitt rum klockan sju, och vår konversation är ungefär såhär;
Pappa - "du också fanny, kliv upp." Jag - "mmh." Pappa - "nej juste, du är sjuk. Ska du till skolan? Så slipper jag ju väcka dig i onödan." Jag - "nej, jag är hemma." Pappa - "sov gott då" Like.. what? Sen när har dom inte dampat på mig för att vara hemma? 21 okt, 2011 15:52 |
|
Borttagen
|
När jag såg min brors teaterpjäs... Pjäsen heter "MAD", ni fattar resten själva typ. ewe
21 okt, 2011 22:35 |
|
expelliarmus
Elev |
När min mamma utbrast detta i köket idag;
"Jag hatar mitt liv! Jag ska hänga mig i ett träd och återuppstå imorgon! Hejdå, nu åker jag och köper läsk och en FET godispåse." HAHA, hon är söt, but I was like; wtf? ♥
21 okt, 2011 22:41 |
|
Borttagen
|
Lärare: You have to do it orally (snackar om engelska lektionen)
V: Okey. Mel gå ner på knä! Jag: Wtf... 21 okt, 2011 22:43 |
|
baramin
Elev |
Engelsklärare dyker upp i en knallorange tröja.
Random: FIN TRJÖJA! Hon: No, I really don't think so. Det var lite sött, tycker jag! she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 21 okt, 2011 22:54 |
|
leumas vän
Elev |
När jag praoade på Maxi under veckan så hörde jag detta av en kund: Mamman: Är mamma taskig? Är hon en Bitch?
Och det sade hon till sitt barn. XD 21 okt, 2011 22:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: När jag praoade på Maxi under veckan så hörde jag detta av en kund: Mamman: Är mamma taskig? Är hon en Bitch? Och det sade hon till sitt barn. XD Yes mommy is a bish!!!!!111!! Men cool mamma ♥ 21 okt, 2011 22:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen