Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av HogwartsCoolingen: Skrivet av Borttagen: JAdu.. ;P Om alla tyckte som mig så hade jag kunnat ge dig svaret, har 0 aning ^^, Vet bara vem som är min favorit ♥ (tillsammans med sin tvilling såklart xd♥) Hehe, jag tror att jag vet vem du pratar om... Han börjar på F och slutar på red ^^, 8 sep, 2011 17:32 |
|
Borttagen
|
Draco ofc! ♥
Om inte han så Fred eller George ♥ 10 sep, 2011 23:01 |
|
Borttagen
|
George!!!!!!!!!!!
10 sep, 2011 23:02 |
|
scraat
Elev |
Hermione ofc
10 sep, 2011 23:09 |
|
JessieH
Elev |
George ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
For neither can live while the other survives. Pottermore - OwlLeviosa183 10 sep, 2011 23:10 |
|
Borttagen
|
George
10 sep, 2011 23:10 |
|
Borttagen
|
Gillar att 2 skrev George, då tar jag som sagt Fred
11 sep, 2011 08:55 |
|
Luna 1
Elev |
11 sep, 2011 09:29 |
|
Chriszy
Elev |
Någon av tvillingarna eller Luna
I solemnly swear that I am up to no good. 11 sep, 2011 09:57 |
|
PPP
Elev |
11 sep, 2011 11:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen