Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]
Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
meraaa
20 sep, 2011 07:19 |
|
djurgalen_99
Elev |
ohh spännande!
mer E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 20 sep, 2011 19:27 |
|
Lolo1337
Elev |
oohh, mer! ♥
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 20 sep, 2011 21:46 |
|
ginny_ginny
Elev |
21 sep, 2011 12:03 |
|
Borttagen
|
den här berättelsen är död ju ;c
jag vill veta hur det slutar, om du inte ska skriva mera, som jag hoppas på... 6 okt, 2011 16:58 |
|
Borttagen
|
Det ska komma mer, men har inte mått bra psykist och haft hur mycket matte som hellst att pluygga som snart är klart, så lovar jag ni kommer få kapitel.
Kan kanske få ihop ett kapitel ikväll 6 okt, 2011 19:56 |
|
Borttagen
|
Känn ingen press
6 okt, 2011 20:00 |
|
Borttagen
|
Ny läsare, jättebra!! *bevakar*
7 okt, 2011 14:56 |
|
Borttagen
|
Här kommer ett nytt kapitel med nya idéer som ska utformas i denna FF =D
Kapitel 53 Harrys synvinkel Harry vart sur på dom, för att dom hade trott att Draco inte skulle vara bra för honom, Draco var trots allt det bästa som hänt honom sedan han träffade Ron och Hermione för första gången. Han gick upp till pojkarnas sovsal utan att säga ett ord mer till dom, och dom som satt runt om i sällskapsrummet kollade konstigt på honom då han stormade iväg upp för trappen. Rons och Hermiones synvinkel Hermione kollade efter honom, och kollade sedan på Ron egentligen kanske dom borde gå upp efter honom och förklara sig. Dock när hon såg hur Ron vart mer intresserad av att läsa i en bok insåg hon att dom kanske skulle vänta tills i morgon Ron viste vilket humör Harry kunde bli på om man retade upp honom, och hade med en gång tagit upp en bok som legat i närheten, som för att markera för Hermione att han inte tänkte gå upp dit. - Vi kanske kan försöka prata med honom i morgon istället. Sa Ron tillslut och la ifrån sig boken som han egentligen inte alls hade läst. - Ja vi kanske borde det, men vad ska vi säga mer än det vi sa ikväll, vi har ju inga direkt självklara bevis för att Draco inte är bra för honom. Sa hon och bett sig i läppen, dom måste verkligen veta vad dom skulle säga planera bättre om dom skulle göra en bättre konfrontation mot Harry. Den kvällen satt Ron och Hermione uppe länge och försökte komma på nått bra, men dom lyckades inte. Dracos synvinkel Det var mycket sent, men Draco brydde sig inte om hur mycket klockan kanske var, han satt i en fotölj i slytherins uppehållsrum, och kollade in i elden. Han viste inte varför, men han kände som att han borde vara orolig för något men han hade ingen anning om vad. Men nått sa honom att striden inte var över än. 7 okt, 2011 19:58 |
|
Lolo1337
Elev |
Ja! Mer! Typiskt Hermione att inte störa Ronnie när han läste haha
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 7 okt, 2011 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen