D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag fick panik. Allt gick så fort och det kändes som att det var jättemånga där. Jag började må dåligt och allt började svartna för mina ögon.
23 sep, 2015 20:20 |
|
Borttagen
|
Luna. Jag hade helt glömt bort henne. Var är hon? Svaret finner jag vid rummets port. Hon har svimmat. Jag springer snabbt dit.
- Sectumsempra! Skriker jag när några svartalfer kommer allt för nära. Jag ser att Draco har svimmat och jag springer fram till honom och använder wingardium leviosa för att få honom bredvid Luna. Nu försvarar jag båda dem. - Petrifikus totalus. En svartalf blir styv som en planka. 23 sep, 2015 20:24
Detta inlägg ändrades senast 2015-09-23 kl. 20:26
|
|
Borttagen
|
Draco föll till marken. Jag fick panik, vad skulle jag göra! Vad kunde jag göra? Jag beskyddade honom från de blodtörstiga algerna medans jag försökte skaka liv i honom, en utmaning.
23 sep, 2015 20:25 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollar mot Draco och ser att han ser han tappar medvetandet(är det så det heter på svenska?) jag får panik för jag kan inte gå dit för att jag är fast i en kamp med flera svartalfer men så ser jag att Rubin skyddar honom och blir lite lungnare men fortfarande rädd att han är skadad.
23 sep, 2015 20:26
Detta inlägg ändrades senast 2015-09-23 kl. 20:31
|
|
Borttagen
|
Joe springer mot Draco.
-Han har svimmat! Skaka liv i honom så håller jag er i säkerhet, skriker jag med panik i rösten. 23 sep, 2015 20:29 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag nickar och sätter mig bredvid honom.
-Draco! Draco! Vakna snälla, sa jag mjukt Medans jag skakade honom. -kom igen Draco vi behöver din hjälp du kan inte ge upp nu, sa jag med tårar i ögonen, tänk om han aldrig vaknade igen? Tänk om det var för sent.
23 sep, 2015 20:34 |
|
Borttagen
|
- Akta. Wingardium leviosa. Säger jag. Draco flyger upp och lägger sig vid Luna. - Jag försvarar dem. Fortsätt slåss! Han har bara svimmat! Oroa er inte jag ska få liv i honom.
23 sep, 2015 20:35 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollar på henne och nickar lite försiktigt medans inom mig känne jag mig som om jag går i dimma, jag har ingen ide vad som händer runt om kring mig för allt händer så snabbt och både Draco och min kusin ligger medvetslösa.
Jag börjar slåss igen och försöker hålla ett extra öga mot dörren där Hermione var med Draco och Luna ifall någon alf kom för nära.
23 sep, 2015 20:39 |
|
Borttagen
|
Jag ville vakna, jag ville faktiskt det. Nu var jag bara till ännu mer besvär än vad jag var förut. Det susade i mina öron och det kändes som att min nacke hängde.
23 sep, 2015 20:40 |
|
Borttagen
|
Hermiones ord gör ont, hon lät osäker. Tårarna rinner, jag låter de falla i golvet.
23 sep, 2015 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen