Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
Danny nickade.
"Vill även träffa Zuha igen" sa Danny & log lite grann.
15 sep, 2015 13:44
|
|
Borttagen
|
" Förstår det och även barnen får träffa henne " sa Trolod
" Vi landar på Haltor om några timmar " sa Zarae och log.
15 sep, 2015 13:47
|
|
Borttagen
|
" pappa hur ser planeten Hathor ut?" frågade Caroline osäkert.
" som jorden lite gran. Men det finns ingen måne där" sa Danny & såg mo t Caroline
15 sep, 2015 13:51
|
|
Borttagen
|
" Åh månen som är så vacker " sa Caleb han gillade att sitta uppe och titta på månen när den var uppe på himlen. Rasmus tittade upp lite från dagboken.
15 sep, 2015 13:56
|
|
Borttagen
|
" är vi framme snart?" frågade Tewo irriterat.
15 sep, 2015 16:25
|
|
Borttagen
|
" Ja vi är framme snart lugna ner dig " sa Zarae. Trolod såg på Rasmus
" Och vem är han ?" Frågade Trolod lite nyfiket och misstänksamt.
15 sep, 2015 16:27
|
|
Borttagen
|
" en vanlig människa" sa Danny
15 sep, 2015 17:27
|
|
Borttagen
|
" Väldigt bra beskrivning " sa Trevon han ville veta mer exakt vem grabben var. Caleb såg sig nyfiket omkring på skeppet han började titta på lite intressanta områden i skeppet.
15 sep, 2015 17:39
|
|
Borttagen
|
"Är vi frame snart ?" frågade Tewo igen för att irritera de andra
15 sep, 2015 17:41
|
|
Borttagen
|
" Tewon håll tyst " sa Zarae irriterat hennes händer började smått brinna.
15 sep, 2015 17:45
|
Du får inte svara på den här tråden.