Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 39 40 41 ... 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Danny nickade.
"Vill även träffa Zuha igen" sa Danny & log lite grann.

15 sep, 2015 13:44

Borttagen

Avatar


" Förstår det och även barnen får träffa henne " sa Trolod
" Vi landar på Haltor om några timmar " sa Zarae och log.

15 sep, 2015 13:47

Borttagen

Avatar


" pappa hur ser planeten Hathor ut?" frågade Caroline osäkert.
" som jorden lite gran. Men det finns ingen måne där" sa Danny & såg mo t Caroline

15 sep, 2015 13:51

Borttagen

Avatar


" Åh månen som är så vacker " sa Caleb han gillade att sitta uppe och titta på månen när den var uppe på himlen. Rasmus tittade upp lite från dagboken.

15 sep, 2015 13:56

Borttagen

Avatar


" är vi framme snart?" frågade Tewo irriterat.

15 sep, 2015 16:25

Borttagen

Avatar


" Ja vi är framme snart lugna ner dig " sa Zarae. Trolod såg på Rasmus
" Och vem är han ?" Frågade Trolod lite nyfiket och misstänksamt.

15 sep, 2015 16:27

Borttagen

Avatar


" en vanlig människa" sa Danny

15 sep, 2015 17:27

Borttagen

Avatar


" Väldigt bra beskrivning " sa Trevon han ville veta mer exakt vem grabben var. Caleb såg sig nyfiket omkring på skeppet han började titta på lite intressanta områden i skeppet.

15 sep, 2015 17:39

Borttagen

Avatar


"Är vi frame snart ?" frågade Tewo igen för att irritera de andra

15 sep, 2015 17:41

Borttagen

Avatar


" Tewon håll tyst " sa Zarae irriterat hennes händer började smått brinna.

15 sep, 2015 17:45

1 2 3 ... 39 40 41 ... 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.