Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 39 40 41 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Joey

Jag springer ner till avpärrningarna och hittar will.
"VAD HAR HÄNT?" Skriker jag för att överrösta bilarna.

(Hallå? var inte killen lika gammal som oss?)

16 aug, 2015 20:04

Borttagen

Avatar


(Jo. Tror Kayla vill att jag ska ändra det. men jag orkar inte så han får väl SE ung ut.)

16 aug, 2015 20:05

Borttagen

Avatar


(Men jag fattar inte, om nån skriver att mannen är i vår ålder är han ju det?)

16 aug, 2015 20:07

Borttagen

Avatar


(Jo, men jag tror hon hade planerat det då det var hon som skrev om den döda mannen först, och sen gav jag honom identiteten. Ändrar det nu. Och den döda killen var ju Wills bror, men sen skrev Kayla att det var hennes pappa, och Will loggade ut så vi fortsatte på det spåret.)

16 aug, 2015 20:09

Borttagen

Avatar


(Är inte själva grejen med roll att man inte kan planera helt vad som händer, att man får se var de andra skriver?)

16 aug, 2015 20:11

Borttagen

Avatar


(Jo, egentligen. men hon bad mig att ändra och vi har ju skrivit en bit på att det var hennes pappa så vi tar nog inte bort allt nu. Men jag håller med dig till 100%.)

16 aug, 2015 20:13

Borttagen

Avatar


(okej)

16 aug, 2015 20:14

Borttagen

Avatar


(fortätt! jag har jälv inget roligt att skriva just nu )

16 aug, 2015 20:15

Borttagen

Avatar


(ja jag väntar på will)

16 aug, 2015 20:17

Borttagen

Avatar


(Vi väntar på Will, Kayla och Jossan.)

16 aug, 2015 20:23

1 2 3 ... 39 40 41 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.